تست کرونا در منزل جنوب تهران
خانه
مقالات
تست کرونا در منزل جنوب تهران

تست کرونا در منزل جنوب تهران

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/29
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
انجام تست کرونا در منزل یا محل کار، بدون معطلی و ریسک!
مجموعه هومکا با بهره گیری از کادری تخصصی، افراد آموزش دیده و با تجربه، برخورداری از دستگاه‌های به روز و دقیق و ارائه سریع و دقیق خدمات تست کرونا در منزل جنوب تهران آمادگی کامل دارد تا این آزمایش را در منزل شما به شکلی علمی, کامل و دقیق به انجام برساند.

امروزه با گسترش بیماری کرونا می توان گفت دیگر کسی نیست که با این بیماری آشنا نباشد و اطلاعاتی از این ویروس منحوس نداشته باشد. ویروسی که دیگر می توان گفت حدود یک سال است که گریبان گیر تمام بشریت شده است. هر روز منتظر آن هستیم که خبری خوشی از یافتن درمان بیماری کرونا حال یا به وسیله متخصصان کشورمان ایران بشنویم و یا از یکی از کشورهای جهان.

هر چند دانشمندان در گوشه گوشه عالم در کوشش هستند تا راه های تشخیص و درمان این بیماری را دقیق تر و سریع تر نمایند، اما همه نیک می دانیم که هنوز درمان قطعی برای این بیماری معرفی نشده است. داروهایی هم که وجود دارد همگی در درمان این بیماری تا حدی تاثیر گذار هستند اما درمان قطعی برای آن نیستند.

یکی از اولین اقداماتی که می توان برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا انجام داد، رعایت کلیه اصول بهداشتی و قوانینی است که از سوی دولت ها و مراجع مرتبط پزشکی و بهداشتی برای کنترل و قطع زنجیره انتقال این بیماری معرفی می شود.

این ویروس از همان شیوع ابتلا در بین سایر افراد دارای ویژگی های خاص خود بوده است. از آن جمله که سرعت انتقال آن در بین افراد مخصوصا در جمع های چند نفره بسیار زیاد است. و دوم اینکه ماندگاری بالایی در روی سطوح دارد. پس اگر بتوان هر چه کمتر در جامعه در این روزهای کرونایی حاضر شد، و کارهای خود را تا حد امکان به صورت دورکاری و یا با استفاده از سیستم های آنلاین انجام دهیم، در کنترل و قطع زنجیره کرونا سهیم خواهیم بود. همچنین در صورت مشاهده علائم کرونا در خود بهتر است که در محیط‌های شلوغ و پر ریسک قرار نگیریم و در منزل تست کرونا خود دهیم. سازمان جهانی بهداشت (WHO) در این باره می‌گوید:

افراد با عطسه یا سرفه‌ حجم زیادی از قطره‌ها ی ریز را از دهان و بینی‌شان به اطراف پخش می‌کنند. این قطره‌ها ممکن است حامل ویروس باشند و اگر در نزدیکی یک فرد مبتلا به کووید-۱۹ باشید و  آن فرد سرفه کند، شما از طریق تنفس این قطره‌های حامل ویروس ممکن است به این بیماری مبتلا شوید.

 

ضرورت تست کرونا در منزل جنوب تهران

با توجه به مطالب گفته شده در بخش مقدماتی این مقاله، یکی از خدمت هایی که در این رابطه از طرف مجموعه هومکا معرفی شده است، انجام تست کرونا در منزل جنوب تهران است. این خدمت با در نظرگیری اینکه حضور افراد مشکوک به بیماری کرونا را در جامعه کاهش داده، از دغدغه مخاطبان خود در این زمینه تا حدود زیادی می کاهد.

بر اساس گفته متخصصان، اگر در این روزها علائمی شبیه به تب، سرفه و یا بدن درد در خود و یا اطرافیانمان مشاهده کردیم، باید بنا را برا ابتلا به این بیماری بگذاریم. بنابراین در صورت مشاهده یکی از این علائم در خود و یا دوستان و عزیزانمان می توانیم با مجموعه هومکا تماس گرفته و از دریافت خدمت تست کرونا در منزل جنوب تهران بهره مند شویم. برای ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل توسط متخصصین هومکا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل

بد نیست بدانیم که بر پایه تحقیقات انجام شده هفتاد و پنج درصد (۷۵%) از افرادی که به بیماری کرونا مبتلا شده اند، از بیماری خود آگاهی نداشته و بدون آگاهی از ابتلا بهبود یافته اند. لین موضوع از این حیث اهمیت دارد که این افراد بدون آنکه خود بدانند، در جامعه و در بین اعضای خانواده براحتی ویروس را منتقل می کنند و خود ناقل این بیماری برای دیگران هستند.

جالب است بدانید که مجموعه هومکا تمامی خدمات خود را در تهران و کرج ارائه می دهد. در صورت نیاز به انجام خدمات تست کرونا در منزل جنوب تهران می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و با اطمینان از کیفیت ارائه خدمات، از خدمات ما بهره مند شوید.

تست کرونا در منزل جنوب تهران

 

مزایای استفاده از تست کرونا در منزل جنوب تهران

یکی از اولین مزیت هایی را که می توان برای استفاده از تست کرونا در منزل جنوب تهران برشمرد، عدم نیاز به خروج از منزل است. همانطور که در ابتدای این مطلب نیز به خوبی به آن پرداخته شد، حضور در جمع های شلوغ و محیط های بسته امکان ابتلا به ویروس کرونا را بالا می برد. حتی بنابرگفته متخصصان، اگر تمامی افراد هم ماسک داشته باشند اما به مدت طولانی در یک محیط بسته حضور یابند، حضور افراد مبتلا به کرونا می تواند خطر جدی برای تمامی افراد سالم در آن جمع باشد. بنابراین انجام تست کرونا در منزل جنوب تهران این مزیت را دارد که نیاز شما را از حضور در این گونه محبط های شلوغ و پر خطر بر طرف سازد. اما این تنها مزیت این خدمت نیست. سایر مزیتهایی که می توان برای انجام تست کرونا در منزل جنوب تهران برشمرد عبارتند از:

✔ هزینه ای که بابت استفاده از تاکسی و .. می پردازید در این روش صفر می شود.

✔ مجموعه هومکا از افراد متخصص برای اعزام به محل استفاده می کند.

✔ تست کرونا در منزل جنوب تهران موجب آگاهی شما از ابتلا یا عدم ابتلا به بیماری می شود.

✔ انجام تست کرونا در منزل جنوب تهران علاوه بر سریع بودن راحت است.

✔ خدماتی که هومکا برای تست کرونا در منزل جنوب تهران در اختیار شما عزیزان می گذارد، کامل است.

برای ثبت درخواست رایگان تست کرونا در منزل بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

call button submit

 

خدمات تست کرونا در منزل جنوب تهران

انجام تست کرونا در منزل جنوب تهران مستلزم استفاده از روش های علمی و دقیق و بهره گیری از افراد متخصص و با تجربه است. در این روش نیاز است تا هم فرد نمونه گیر از تخصص و تجربه کافی برخوردار باشد و هم شخصی که متقاضی دریافت خدمت است کاملا در انجام ازمایش کرونا در محل همکاری لازم را داشته باشد.
مجموعه هومکا با بهره گیری از کادری تخصصی، افراد آموزش دیده و با تجربه، برخورداری از دستگاه های به روز و دقیق و ارائه سریع و دقیق خدمات تست کرونا در منزل جنوب تهران آمادگی کامل دارد تا این ازمایش را در منزل شما به شکلی علمی, کامل و دقیق به انجام برساند.

تست کرونا در منزل جنوب تهران

 

روش های تست کرونا در منزل جنوب تهران

مجموعه هومکا با برخورداری از کادری متخصص و مجموعه ای توانمند توانایی این را دارد تا تست های مختلف کرونا در منزل جنوب تهران را پیاده سازی کند. اما بد نیست تا در ادامه به معرفی روش های مختلف انجام آزمایش کرونا در منزل جنوب تهران بپردازیم.

 

تست کرونا pcr در منزل جنوب تهران

در تست کرونا پی سی ار در منزل جنوب تهران، به شناسایی ویروس در بدن می پردازیم. به این شکل که پس از تماس شما با همکاران ما، فرد مجربی به محل اعزام می شود. او با استفاده از یک سواپ پنبه ای نمونه را از ته حلق گرفته و سپس نمونه به آزمایشگاه انتقال می یابد. از شما دعوت می‌کنیم تا جهت آشنایی بیش‌تر با نحوه انجام این تست از ویدئویی در رسانه اجتماعی آپارات دیدن نمایید.

 

تست کرونا آنتی بادی در منزل جنوب تهران

این تست که به تست سرولوژی نیز معروف است به بررسی آنتی بادی تولید شده در بدن که ضد ویروس کرونا است پرداخته می شود. دقت این روش در مقایسه با آزمایش pcr کم تر است. برای ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل جنوب تهران بر روی عکس زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل

 

پکیج پیشنهادی هومکا برای تست کرونا در منزل جنوب تهران

اما خدمات ما در هومکا فقط به انجام این دو آزمایش به صورت جداگانه محدود نمی شود. بلکه در بسته ویژه ای که در نظر گرفته شده است، هر دو تست را در صورت سفارش این بسته می توانید داشته باشید.

 

تست کرونا در منزل جنوب تهران با هومکا

یکی از سوالاتی که ممکن است به ذهن شما برسد این است که مزیت هومکا نسبت به سایرین در ارائه خدمات تست کرونا در منزل جنوب تهران چیست؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که:

✔ هومکا به سلامتی شما اهمیت فوق العاده ای می‌دهد.

✔ درست است که خدمات ما قیمت مناسبی دارد اما ما به کیفیت خدمات بیشتر توجه کرده ایم.

✔ کیفیت خدماتی که از هومکا دریافت می کنید بالا است.

✔ هزینه خدمات ارائه شده به وسیله هومکا پایین است.

✔ رعایت تمام پروتوکل های بهداشتی در هومکا جز خط قرمز های ما است.

✔ خیالتان از بابت همکاری هومکا با مراکز درمانی معتبر راحت است.

✔ در به کارگیری از متخصصان با تجربه و افراد حرفه ای پیش گام هستیم.

✔ در پایان هومکا در خلق تجربه ای خوب از استفاده از تست کرونا در منزل جنوب تهران نهایت کوشش خود را به کار بسته است.

برای دریافت مشاوره رایگان در رابطه با تست کرونا از مشاوران هومکا بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

call button consult

 

تست کرونا در منزل جنوب تهران در یک نگاه

در این مطلب سعی کردیم تا یکی از خدماتی که مجموعه هومکا به شما عزیزان ارائه می دهد را بازگو کنیم. شما می توانید همین حالا برای ثبت رایگان درخواست خود اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع می توانید به مقاله "تست کرونا در منزل" و "پزشک در منزل" مراجعه کنید.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا می‌توان به دقت آزمایش کرونا در منزل اعتماد کرد؟
همانطور که می‌دانید مدت زیادی از حضور این ویروس در بین ما گذشته است و در این مدت دانشمندان، برای یافتن آزمایشات دقیق تشخیصی، تلاش بسیاری کرده‌اند. تا به الان می‌توان گفت که دقیق‌ترین تست موجود، همان تست پی سی آر است که بالاتر راجع به آن گفته بودیم. برخی از افراد این ‌گونه فکر می‌کنند که اگر حضوری به آزمایشگاه مراجعه کنند نتیجه‌ی مطمئن‌تری می‌گیرند و انجام تست کرونا درب منزل دقت بالایی ندارد. درحالی که اگر نکات گفته شده رعایت شود، انجام تست کرونا در خانه نه تنها تفاوتی با انجام آن در مراکز درمانی نخواهد داشت بلکه به مراتب مطمئن‌تر و ایمن‌تر از انجام آن در محیط شلوغ آزمایشگاه است.
آیا تست کرونا در منزل برای پرواز را هم انجام می‌دهید؟
بله. اگر نیاز به آزمایش کرونا درب منزل برای پرواز یا ایرلاین‌های هوایی را دارید، می‌توانید در درخواست خود این موضوع را مطرح کنید. کارشناسان ما در این زمینه شما را راهنمایی خواهند کرد.
آيا آنتي بيوتيك‌ها در پيشگيري يا درمان ويروس کرونا موثرند؟
خير، آنتي بيوتيك‌ها تنها در برابر باكتری‌ها كارامد هستند آنتي بيوتيك نمي‌تواند در پيشگيري يا درمان كرونا ويروس موثر باشد.
آيا داروي مخصوصي براي پيشگيري يا درمان كرونا ويروس وجود دارد؟
تا به الان خير. آن‌هايي كه آلوده و مبتلا به كرونا ويروس شده اند بايد تحت مراقبت مناسب و ويژه باشند تا علائم از بين بروند و درمان شوند و آن‌هايي كه بيماري شديدي دارند بايد مراقبت‌هاي حمايتي دريافت كنند برخي درمان‌هاي خاص در حال بررسي و تحقيق است.
ماسك استفاده شده را چگونه نگهداري كنيم؟
ماسك مورد استفاده توسط افراد عادي ، خطر پخش كردن ويروس كرونا جديد را ندارد بعد از استفاده آنرا داخل كيسه پلاستيكي گذاشته درب كيسه را بسته و داخل زباله بيندازيد. از رها كردن ماسك، دستكش و دستمال كاغذي مصرف شده در محيط جدا خودداري كنيد.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل