تست کرونا در منزل شهریار
خانه
مقالات
تست کرونا در منزل شهریار

تست کرونا در منزل شهریار

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/28
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
خدمات با کیفیت آزمایش با پاسخدهی سریع رو تجربه کن!
بر اساس تحقیقات انجام شده، علائم بیماری کرونا به هیچ عنوان تایید کننده‌ی ابتلای افراد به کرونا نمی‌باشد و تنها راه تشخیص، انجام تست کرونا است. اگر به دنبال اطلاعات دقیق‌تر و جزئیات بیشتر در این خصوص و انواع تست‌های کرونا و هزینه‌ی آن‌ها هستید، با ما در این مقاله همراه باشید.

حدود یک سال است که بیماری همه گیری، تمام دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است. ویروسی که به راحتی انتقال پیدا می کند و ظرف مدت کوتاهی، تمام کشورهای جهان را درگیر خود کرده است. ویروس کرونا از چین شروع به انتشار نمود و تاکنون می توان گفت مقررات تمام کشورهای دنیا را دستخوش تغییرات بسیاری نموده است.  در این مدت کمتر از یک سال که از وجود این ویروس می گذرد، مردم بسیاری در سراسر دنیا این بیماری را تجربه کرده و تعداد بسیاری از افراد به دلیل همین بیماری جان خود را از دست داده اند. مانند تمام اپیدمی های دیگر که در طول تاریخ گریبان گیر بشر شده اند، علم و دانش و متخصصان و دانشمندان سراسر دنیا به مبارزه با این بیماری پرداخته و تاکنون پیشرفت های شگرفی در این راه تجربه کرده اند. اما همچنان بیماری کرونا درمان مشخصی ندارد و واکسنی که تولید شده در هاله ای از ابهام قرار دارد.
در این بین مانند ظهور تمام بیماری های دیگری که انسان در طول تاریخ آن ها را تجربه کرده است، علوم آزمایشگاهی و تکنولوژی روز، این بار بسیار سریع تر راهی برای شناسایی افراد مبتلا یا بیمار پیدا کرده است و بر اساس دستورالعمل های موجود، افراد مشکوک به ابتلا می بایست تست دهند تا در صورت مثبت اعلام شدن تست کرونا در شهریار، خود را قرنطینه کنند. در این خصوص سایت کنترل و پیگیری از بیماری‌ها (CDC)، اهمیت و لزوم قرنطینه را به شرح زیر عنوان نموده است:

قرنطینه به منظور دور نگه داشتن فردی که در معرض کرونا قرار گرفته است و با هدف جلوگیری از انتقال ویروس کرونا به سایرین، صورت می‌گیرد. قرنطینه به جلوگیری از انتشار ویروس در بین افراد کمک بسیاری می‌کند و لازم است تا افرادی که علائمی ندارند و فقط در شرایط انتقال ویروس قرار داشته‌اند نیز خود را در مکانی مناسب قرنطینه نمایند.
افرادی که در منزل خود را قرنطینه می‌کنند، نیاز است تا از سایر اعضای خانواده به دور باشند و وضعیت سلامتی خود را به طور  مرتب چک نمایند.


این آزمایشات به سبد خدمات برخی از مجموعه های خدمات درمانی و مراقبتی اضافه شدند. با استفاده از این روش هر کدام از افرادی که متقاضی دریافت خدمات تست کرونا در منزل باشند، می توانند بدون حضور در آزمایشگاه که از جمله مراکز پر تجمع و خطرناک محسوب می شوند، نمونه مورد نیاز را بدهند و در مدت کوتاهی پاسخ آزمایش را بدون مراجعه به آزمایشگاه دریافت نمایند. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص نحوه و شرایط دریافت خدمات تست کرونا در منزل می‌توانید بر روی آیکون زیر کلیک نمایید:

call button consult

یکی از مجموعه هایی که مدت طولانی ای است که خدمات تست کرونا در منزل شهریار را به متقاضیان محترم ارائه می دهد، مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا می باشد. این مجموعه با تکیه بر یاری و همراهی و بهره گرفتن از تخصص پرستاران مجموعه خود، پزشکان، کارشناسان و سایر پرسنل درمانی و مراقبتی، خدمات خود را با بالاترین میزان دقت و کیفیت در اختیار متقاضیان گرامی قرار می دهد. مجموعه هومکا علاوه بر تهران و کرج، خدمات خود را در شهرهای مختلف استان های تهران و البرز نیز ارائه می دهد. تست کرونا در منزل شهریار زیر مجموعه ای از خدمات آزمایش در منزل می باشد.

تست کرونا در منزل شهریار

 

انواع تست کرونا در منزل شهریار

آزمایشات تست کرونا در منزل شهریار با توجه به هدفی که از انجام آزمایش انتظار می رود، به روش های متفاوتی انجام می شوند. در حالت کلی دو نوع تست برای کرونا تشخیص داده شده اند و در آزمایشگاه های شهرهای مختلف نیز انجام می گیرند. در ادامه با این تست ها و روش انجام آن ها آشنا خواهیم شد.

ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل

 

تست کرونا در منزل شهریار به روش آنتی بادی

یکی از این روش ها تست آنتی بادی است که در این نوع از تست کرونا در منزل شهریار، نمونه آزمایش را برای پیدا کردن آنتی بادی های ساخته شده علیه ویروس کرونا توسط بدن بررسی می شود. آنتی بادی عامل مبارزه با ویروس کرونا است که اگر ساخته شده باشد، در خون می ماند و در آزمایش مشخص می شود. این آزمایش برای غربالگری مناسب نیست.

 

تست کرونا در منزل شهریار به روش پی سی آر

نام تست بعدی که برای تشخیص ویروس کرونا از آن استفاده می شود، پی سی آر است. در این روش متخصصین آزمایشگاه به دنبال ژنوم خود ویروس در نمونه آزمایش خواهند بود. نمونه گیری برای تست پی سی آر، نمونه بزاق یا مخاط ته بینی فرد آزمایش دهنده خواهد بود. در آزمایش پی سی آر نیز راحت ترین و در دسترس ترین مسیر و جای تجمع ویروس، ته حلق و بینی هستند. تست پی سی آر تنها روش مناسب برای انجام غربالگری می باشد.
مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا بر اساس تقاضای فرد نیازمند به تست کرونا در منزل شهریار یا نسخه پزشک، توانایی ارائه با کیفیت تست کرونا به هر دو روش را دارد.

 

مراحل انجام تست کرونا در منزل شهریار

شاید برخی تا کنون با خدمات آزمایش در منزل که از سوی مجموعه های ارائه کننده خدمات درمان در منزل ارائه می شود و به طور مشخص تست کرونا در منزل شهریار آشنا نبوده اند. به همین دلیل نیاز است تا مراحل استفاده و بهره گیری از خدمات تست کرونا در منزل شهریار را با یکدیگر بررسی کنیم. مراحل دریافت خدمات و انجام تست کرونا در منزل شهریار با تماس با مجموعه هومکا آغاز می شود. تماس با این مجموعهسبب می شود تا فرد متقاضی نیاز خود را با کارشناسان مجموعه هومکا در میان بگذارد و راهنمایی های لازم را از سوی کارشناسان دریافت نماید. راهنمایی ها در راستای افزایش کیفیت خدمات صورت می پذیرد. پس از آن، پرستار متخصص برای دریافت نمونه از فرد متقاضی به محل حضور او فرستاده می شود. نمونه گیری بر اساس نوع آزمایش متفاوت است. متخصصی که برای انجام نمونه گیری مراجعه می کند، با دستورالعمل ها و جزئیات نمونه گیری آشنایی کامل دارد و این موضوع سبب افزایش دقت در تست کرونا در منزل شهریار می شود. نمونه آزمایش گرفته شده از فرد متقاضی به آزمایشگاه های تخصصی ویروس شناسی طرف قرارداد با مجموعه هومکا انتقال داده می شود و پس از انجام مراحل کار بر روی نمونه توسط متخصصان آزمایشگاه، پاسخ تست کرونا در منزل شهریار برای فرد متقاضی این خدمات ارسال می شود.

 

هزینه تست کرونا در منزل شهریار

بدون شک یکی از مهمترین پارامترهایی که قبل از دریافت خدمات در ذهن هر کسی پیش می آید و بر انتخاب خدمت توسط او نقش کلیدی دارد، هزینه خدمات تست کرونا در منزل شهریار است. ممکن است افراد این فکررا داشته باشند که هزینه انجام تست کرونا در منزل شهریار خیلی بالاتر از انجام آن در آزمایشگاه است. اما تست کرونا درمنزل شهریار مزایایی دارد که حضور در آزمایشگاه مانع بهره بردن افراد از این مزایا می شود. یکی از این مزایا عدم حضور افراد در محیط پر رفت و آمد و آلوده کرونا است و دیگری را می توان صرفه جویی در وقت و عدم معطلی برای رسیدن نوبت دانست.
مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هومکا تمام خدمات خود را مطابق با قیمت عنوان شده از سوی وزارت بهداشت به عنوان متولی امر قیمت گذاری ارائه می دهد تا افراد با سطح مالی پایین و متوسط نیز بتوانند از این خدمات استفاده نمایند. مجموعه هومکا قیمت خدمات خود را متعادل نموده است تا در همه گیر کردن استفاده از خدمات درمان در منزل برای تمام اقشار مختلف جامعه نقش مهمی ایفا کرده باشد. برای ورود به فرآیند ثبت درخواست اینترنتی، روی بنر زیر کلیک نمایید:

ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل

 

اهمیت انجام تست کرونا در منزل شهریار

همان گونه که می دانیم، تعداد کمی از افرادی که ویروس کرونا به آن ها انتقال می یابد، بیمار می شوند و بیشتر افراد مبتلا، علائمی از این بیماری مانند تب، سرفه یا ضعف عضلانی را تجربه نخواهند کرد. علاوه بر این، علائم این بیماری برای تمام مبتلایان یکسان نیست. علاوه بر این داشتن علائم نیز به معنای ابتلا به کرونا نیست.
تصور کنید فردی با داشتن علائم مذکور احساس می کند که به ویروس کرونا مبتلا شده است. اما در واقع وجود علائم بالینی به معنی ابتلا به ویروس نیست و با همین تصور اشتباه ابتلا به بیماری، به آزمایشگاه مراجعه می کند که آزمایش دهد و از سلامت خود اطمینان حاصل کند. آزمایشگاه به صورت معمول بسیار شلوغ است و بیماران زیادی به این مراکز مراجعه می کنند تا آزمایشات خود را انجام دهند. این موضوع سبب آلودگی این اماکن می باشد و ممکن است فردی که تصور می کرد کرونا داشته و برای انجام تست کرونا به آزمایشگاه مراجعه نموده است، این بار واقعا آلوده شود.
درحالی که با استفاده از خدمات تست کرونا در منزل شهریار، فرد متقاضی انجام آزمایش کرونا بدون خروج از خانه و در محل حضور خود، نمونه مورد نیاز را می دهد و نتیجه آزمایش را در اسرع وقت دریافت خواهد کرد. تست کرونا در منزل شهریار از حضور افراد در مراکز پر تجمع آزمایشگاه جلوگیری می نماید.

تست کرونا در منزل شهریار

 

استفاده از خدمات تست کرونا در منزل شهریار با مجموعه هومکا

مجموعه هومکا در ادامه ارائه خدمات خود در تهران و کرج، این بار خدمات خود را به شهریار آورده است. برای استفاده از خدمات تست کرونا در منزل شهریار با مجموعه هومکا تماس حاصل فرمایید. کارشناسان مجموعه هومکا بر اساس نیاز شما، راهنمایی های لازم را می کنند و مشاوره رایگان را در اختیار شما و در راستای افزایش دقت تست، قرار می دهند.

call button submit

افرادی که نتیجه‌ی تست کرونا در آن‌ها مثبت باشد، ممکن است با گذر زمان و در قرنطینه به برخی از خدمات درمانی نیاز پیدا کنند. مجموعه‌ی هومکا با ارائه‌ی برخی از خدمات موازی مانند پزشک در منزل، تزریقات در منزل و آزمایش در منزل، می‌تواند مانع خروج افراد از منزل شود.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

آیا بیماران بدون علامت می توانند ویروس کرونا را انتقال دهند؟
بله. شواهد موجود که از کشورها گزارش شده است نشان می‌دهد که افراد بدون علامت نسبت به افرادی که نشانه‌هایی از بیماری کرونا را دارند مقدار کمتری بیماری را به سایرین انتقال می‌دهند. با این وجود انجام مطالعاتی که به رهگیری میزان سرایت ویروس از افراد بدون علامت می پردازند دشوار است. چرا که برای دستیابی به درکی بهتر نیازمند شمار زیادی از افراد و داده است.
آیا ویروس کرونا از طریق غذا منتقل می‌شود؟
در حال حاضر هیچ مدرکی مبنی بر انتقال وبروس از طریق غذا وجود ندارد چرا که ویروس کرونا مانند ساید ویروس‌ها و باکتری‌ها در دمای طبخ از بین می‌رود. به همین دلیل هنوز ثابت نشده که غذا می‌تواند ناقل ویروس کرونا باشد.
چه مدت باید منتظر نتیجه‌ ی تست کرونا در منزل بمانیم؟
بدون شک در این شرایط، به وجود آمدن علائم در هر فردی، سبب ایجاد نگرانی و اضطراب در او خواهد شد. ما در مجموعه هومکا برای اطمینان هرچه سریعتر افراد از سلامت خود و کاهش استرس و نگرانی آن‌ها، نتیجه آزمایش کرونا در منزل را ۱۲ یا ۲۴ یا ۴۸ ساعت ( به انتخاب شما ) پس از انجام نمونه‌گیری ارائه خواهیم داد.
چه زمانی با اورژانس تماس بگیریم؟
اگر شخصی یکی از علائم زیر را از خود بروز داد فورا با مراقبت های پزشکی فوری یا اورژانس تماس بگیرید: مشکل در نفس کشیدن / درد پیوسته یا احساس فشار در قفسه سینه / احساس سرگیجه که به تازگی ایجاد شده است / ناتوانی در بیدار ماندن / رنگ پریدگی لب ها و صورت
به تازگی تست کرونا در خانه داده ام. چه کاری باید انجام دهم؟
در حالی که منتظر نتایج تست کرونا در محل هستید، بسیار مهم است که خود را بدون توجه به این که علائم دارید یا بدون علامت هستید، از سایر افراد ایزوله و دور نگه دارید. این موضوع به جلوگیری از انتقال ویروس کمک می کند. چنانچه نتیجه تست شما مثبت بود از سایر افراد به مدت حداقل ۱۰ روز و یا ۲۰ روز در صورت داشتن شرایط ضعف در سیستم ایمنی بدن، فاصله بگیرید. این زمان از هنگام مشاهده علائم تا ناپدید شدن همه علائم است. تنها در صورت نیاز به دریافت مراقبت های پزشکی از خانه خارج شوید. به مقدار کافی استراحت کنید و مقدار زیادی مایعات بنوشید. در اتاقی کاملا جداگانه از سایر افراد و حیوان خانگی خود باشید. در صورت امکان از یک دستشویی جداگانه استفاده کنید. دستان خود را با آب و صابون به مدت حداقل ۲۰ ثانیه شستشو دهید. در هنگام سرفه یا عطسه کاملا دهان و بینی خود را با استفاده از یک دستمال بپوشانید و بعد آن را به داخل سطل زباله انداخته دستان خود را به دقت بشویید.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل