تست کرونا در منزل شرق تهران
خانه
مقالات
تست کرونا در منزل شرق تهران

تست کرونا در منزل شرق تهران

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/28
ثبت رایگان درخواست

خدمت خود را انتخاب کنید

همه قیمت‌ها در هومکا شفاف و مشخص هستند.
انجام تست کرونا در منزل شما با بهترین هزینه و بدون رفت و آمد!
اگر ساکن شرق تهران هستید و یکی از علائم مشکوک به بیماری کرونا مانند سرفه، عطسه و تنگی نفس را در خود یا یکی از افراد خانواده و یا دوستان و اطرافیانتان مشاهده می کنید، می توانید از خدمات تست کرونا در منزل شرق تهران توسط تیم‌ حرفه‌ای و متخصص هومکا بهره‌مند شوید.

بیماری های مسری اولین بار نیست که بر سر زبان ها افتاده اند. طاعون، وبا و آنفولانزا یا حتی همین سرماخوردگی جز آن دست بیماری هایی است که تقریبا همه ما یکبار نام آنها را شنیده ایم. در مورد سرماخوردگی نیز حداقل یک بار اکثر افراد آن را در طول عمر خود تجربه کرده اند. اکنون نیز دوباره نام بیماری جدیدی بر سر زبان ها افتاده است.

کرونا ویروس با نام علمی کویید ۱۹ تقریبا یک سالی می شود که در اغلب کشورها جای خود را باز کرده است و بلایی برای هر جامعه محسوب می شود. این ویروس که اولین بار گفته می شود در کشور چین دیده شده است، تاکنون ده ها هزار نفر را در سرتاسر دنیا مبتلا کرده است. همچنین هزاران نفر نیز جان خود را در گوشه گوشه جهان به علت دچار شدن به ویروس کرونا از دست داده اند.

بنابر اعلام مراجع ذی صلاح تاکنون درمان قطعی برای این بیماری کشف و شناسایی نشده است. و بهترین راه برای مقابله با این ویروس خطرناک پیشگیری از ابتلای به آن است. این بیماری دارای علائم خاصی مانند سرفه، عطسه و گلو درد است که سازمان جهانی بهداشت در مورد مشاهده این علائم در زمان کنونی هشدارهای لازم را داده است.

اگر شما یکی از ساکنین منطقه شرق تهران هستید احتمالا در صورت مشاهده یک یا چند مورد از علائم بیماری که از طریق رسانه ها نیز بیان گردیده است، پیشنهاد می شود که برای روشن شدن موضوع به انجام تست کرونا در منزل شرق تهران بپردازید. در ادامه به بررسی بیشتر این خدمت و ضرورت و فواید انجام آن می پردازیم. پس با ما همراه باشید. برای دریافت مشاوره رایگان در رابطه با تست کرونا بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

call button consult

 

ضرورت تست کرونا در منزل شرق تهران

در صورت مشاهده هر گونه علائم ابتلا به این بیماری خود را قرنطینه کرده و در صورت وجود موارد جدی مانند تنگی نفس با مراکز درمانی تماس بگیریم. گفته می شود که گروه های در معرض خطر اغراد دیابتی، دارای ناراحتی های قلبی و به طور کلی افراد سالمند و دارای بیماری های زمینه ای هستند. اما تمامی گروه های سنی در معرض ابتلا و خطر ناشی از مرگ میر قرار دارند.

با توجه به موارد گفته شده در بالا در صورت مشاهده علائم مشکوک به این بیماری می توانید با توصیه مراکز بهداشتی نسبت به انجام تست کرونا در منزل شرق تهران اقدام کنید. یکی از خدماتی که مجموعه هومکا برای مخاطبان خود در نظر گرفته است، انجام تست کرونا در منزل شرق تهران است. این موضوع همانطور که در ادامه نیز به آن پرداخته شده است دارای فواید زیادی است که منجر می شود این ازمایش را به شما در صورت لزوم توصیه کنیم.

ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل

بنابراین در صورت مشاهده علائم کرونا در خانه بمانید و خود را قرنطینه کنید(حتی در صورت مشاهده علائم جزئی) و جهت انجام تست کرونا، برای سلامت خود و دیگران، در منزل اقدام کنید. سازمان بهداشت جهانی(WHO) در این باره می‌گوید:

اگر حالتان بد شد چه کاری باید انجام دهید؟
طیف کاملی از علائم کووید-۱۹ را بدانید. شایعترین علائم کووید-۱۹ تب ، سرفه خشک و خستگی است. علائم دیگری که کمتر شایع هستند و ممکن است برخی از بیماران را تحت تأثیر قرار دهد شامل از دست دادن چشایی یا بویایی، درد، سردرد، گلودرد، گرفتگی بینی، قرمزی چشم، اسهال یا دانه‌های پوستی است.
تا زمان بهبودی کامل ، در خانه بمانید و خود را منزوی کنید. اگر می‌خواهید خانه خود را ترک کنید و یا شخصی در نزدیکی خود دارید، از ماسک پزشکی استفاده کنید تا دیگران آلوده نشوند.

تست کرونا در منزل شرق تهران

 

مزایای تست کرونا در منزل شرق تهران

اما چرا باید برای انجام تست کرونا در منزل شرق تهران اقدام کنید. در حالی که بسیاری از فعالیت های اجتماعی و حتی کسب و کارها در مواقعی تعطیل، نیمه تعطیل و یا با محدودیت رو به رو هستند، تا از انتشار ویروس کرونا و ابتلای بیشتر سایر افراد در جامعه جلوگیری شود، همواره می شنویم که تا حد امکان از خانه خارج نشوید. مگر این که دارای کار ضروری باشید و آن هم با برنامه ریزی قبلی و تا حد امکان دفعات مراجعه به خارج از منزل را کاهش دهید. یکی از خدماتی که تست کرونا در منزل شرق تهران دارد توجه به این بخش از رعایت دستور العمل ها است.

اما این تنها مزیت تست کرونا در منزل شرق تهران نمی باشد. در ادامه فهرستی از مزایای استفاده از تست کرونا در منزل شرق تهران را مشاهده می کنید:

✔ اگر برای خروج از خانه لازم است تا از ماسک، دستکش و شیلد محافظ صورت استفاده کنید، در این شیوه نیاز به استفاده از هیچ یک از این موارد را نخواهید داشت.

✔ هزینه خارج شدن از خانه در این روش از بین می رود.

✔ دغدغه حضور در جمع های شلوغ با انجام تست کرونا در منزل شرق تهران از بین می رود.

✔ با خارج نشدن از خانه از ترددهای غیر ضرور در جامعه کاسته می شود. این موضوع در قطع زنجیره ابتلا به کرونا حائز اهمیت است.

✔ تست کرونا در منزل شرق تهران با دقت بالایی از وجود یا عدم وجود ویروس در بدن شما خبر می دهد.

✔ سرعت انجام تست کرونا در منزل شرق تهران بالا بوده در حالی که به راحتی نمونه گیری از شما انجام می شود. 

تست کرونا در منزل شرق تهران

 

روش‌های تست کرونا در منزل شرق تهران

مجموعه هومکا با برخورداری از کادری متخصص و مجموعه ای توانمند توانایی این را دارد تا تست های مختلف کرونا در منزل شرق تهران را پیاده سازی کند. اما بد نیست تا در ادامه به معرفی روش های مختلف انجام ازمایش کرونا در منزل شرق تهران بپردازیم. برای ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل بر روی عکس زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل

 

تست کرونا pcr در منزل شرق تهران

در تست کرونا پی سی ار در منزل شرق تهران، فرد مجرب و با تجربه با استفاده از سواپ پنبه ای نمونه را از ته حلق شما دریافت و نمونه مورد نظر به آزمایشگاه منتقل می شود.برای آشنایی با نحوه نمونه‌گیری تست کرونا به روش PCR از شما دعوت می‌کنیم تا از فیلمی در رسانه اجتماعی آپارات دیدن نمایید.

 

تست کرونا آنتی بادی در منزل شرق تهران

با انجام تست کرونای آنتی بادی در منزل شرق تهران که به آن آزمایش سرولوژی هم می گویند، به دنبال آنتی بادی ساخته شده در بدن می گردیم. دقت این شیوه در مقایسه با آزمایش pcr پایین تر است.

 

پکیج ویژه هومکا برای تست کرونا در منزل شرق تهران

برای تست کرونا در منزل شرق تهران مجموعه هومکا بسته ویژه ای را در نظر گرفته است. بدین صورت که هم تست کرونا پی سی آر و تست کرونا آنتی بادی در منزل شرق تهران در این بسته وجود دارد. برای ثبت رایگا درخواست تست کرونا در منزل بر روی دکمه زیر کلیک کنید. 

call button submit

 

چه افرادی باید تست کرونا در منزل شرق تهران را انجام دهند؟

اگر ساکن شرق تهران هستید و یکی از علائم مشکوک به بیماری کرونا مانند سرفه، عطسه و تنگی نفس را در خود یا یکی از افراد خانواده و یا دوستان و اطرافیانتان مشاهده می کنید، می توانید از تست کرونا در منزل شرق تهران استفاده کنید. حتی کسانی هم که به تازگی در تماس با فرد ثابت شده به ابتلا به بیماری کرونا بوده اند نیز توصیه می شود مبادرت به انجام ازمایش کرونا در منزل شرق تهران بپردازند.

همچنین افراد با بیماری زمینه ای مانند فشار خون، دیابت و تنگی نفس در صورت وجود علائم بیماری کرونا نیز توصیه می شود این آزمایش را انجام داده تا با توجه به وضعیت خاصی که دارند از شرایط حاد بیماری در صورت ابتلا جلوگیری کنند.

تست کرونا در منزل شرق تهران

 

تست کرونا در منزل شرق تهران با هومکا

برای انجام تست کرونا در منزل شرق تهران می توانید ثبت سفارش در مجموعه هومکا را در نظر بگیرید. دلایل استفاده از خدمات هومکا عبارتند از:

✔ سلامتی فرد یا افراد متقاضی برای کادر هومکا در اولویت قرار دارد.

✔ کیفیت بالا در ارائه خدمات

✔ پایین بودن هزینه تمام شده در هنگام دریافت خدمات

✔ ارزان بودن خدمت یک حسن است اما کیفیت یالای خدمات چیزی است که بیشتر مورد توجه بوده است.

✔ تمامی دستورالعمل های بهداشتی در هومکا رعایت می شوند.

✔ همکاری با مراکز درمانی معتبر افتخار ما است.

✔ به کار گیری کادری مجرب و متخصص

✔ خلق تجربه ای ارزشمند در کاهش دغدغه های متقاضیان گرامی

برای ورود به صفحه ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل بر روی عکس زیر کلیک کنید.

ثبت رایگان درخواست تست کرونا در منزل

 

تست کرونا در منزل شرق تهران در یک نگاه

در این مقاله سعی کردیم تا به معرفی تست کرونا در منزل شرق تهران بپردازیم. ضرورت و فواید انجام تست کرونا در منزل شرق تهران بیان شد. تست کرونا در منزل شرق تهران خدمتی برجسته از مجموعه هومکا است. شما می توانید برای استفاده از این خدمت با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق دکمه ی ثبت رایگان سفارش، درخواست خود را برای ما ارسال کنید اگر این مطلب برایتان مفید بود، لطفا آن را برای دوستان و اطرافیان خود نیز به اشتراک بگذارید.

در این روز‌ها به توصیه سازمان بهداشت جهانی (WHO) بهتر است که کمتر از منزل خود خارج شویم و از حضور در محیط‌های شلوغ و بسته خودداری نماییم. مجموعه هومکا در راستای راحتی و سلامت شما عزیزان آماده ارائه انواع خدمات درمانی و مراقبتی در منزل می‌باشد. اگر شما در طی دوره بیماری کرونا نیاز به پزشک داشتید در منزل خود بمانید و از خدمات پزشک در منزل هومکا استفاده کنید تا هومکا بهترین پزشکان سطح شهر را به منزل شما بیاورد.

افرادی که دچار بیماری کرونا از نوع وخیم آن می‌شوند احتمال دارد که پس از طی دوره بیماری نیاز به مراجعه به فیزیوتراپ داشته باشند تا بتوانند توان قبلی خود را بازیابند. در این صورت توصیه ما به شما این است که در منزل خود و با خیال آسوده از خدمات فیزیوتراپی در منزل تیم هومکا بهره‌مند شوید. همچنین بهتر است که پس از طی دوره بیماری برای اطمینان از وضعیت سلامتی خود چکاپ کامل انجام دهید. برای انجام این خدمت نیز در منزل بمانیدتا در محیط پرریسک آزمایشگاه‌ها قرار نگیرید و از خدمات چکاپ در منزل تیم هومکا استفاده کنید.

دسترسی سریع

درخواست خدمت

کافیست فرم را پر کنید و دکمه "ثبت نهایی درخواست" را بزنید. همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
جزئیات درخواست
شهر*
شهر موردنظرت رو انتخاب کن
نوع خدمت*
خدمت موردنظرت رو انتخاب کن
اطلاعات درخواست
فایل ضمیمه
محاسبه هزینه
هزینه خدمت
۰ تومان
هزینه خدمات در محل
- تومان
مالیات بر ارزش افزوده
۰ تومان
هزینه مشاوره و تجویز نسخه
تومان
هزینه تفسیر آزمایش
تومان
تخفیف
۰ ۰ تومان
مجموع هزینه‌ها
۰ تومان
اطلاعات تماس
کد تخفیف:
discount-icon
بررسی

کد معرف:
discount-icon
بررسی

سوالات متداول

دوره نهفتگي كوويد-۱۹ چه مدت زماني طول ميكشد؟
دوره نهفتگي به معني زمان ابتلا به ويروس و شروع علائم بيماري است. بيشترين تخمين اين دوره براي کووید-۱۹ از ۱ تا ۱۴روز است.
ويروس كوويد-۱۹ روي سطوح تا چند وقت قدرت بيماري زايي دارد؟
هنوز مشخص نيست كه چه مدت ويروس ناشي از كوويد-۱۹ بر روي سطوح زنده مانده است، ممكن است براي چند ساعت يا تا چند روز روي سطوح باقي بمانند و در شرايط مختلف مثل نوع سطح ، دما يا رطوبت محيط متفاوت باشد. سطوح آلوده را با مواد ضد عفوني كننده ساده تميز كنيد تا ويروس را از بين برود.
آيا مي توان كوويد-۱۹ را از فردي گرفت كه علائمي ندارد؟
راه اصلي شيوع اين بيماري از طريق قطرات تنفسي است كه توسط كسي كه سرفه مي كند ،خارج مي شود. خطر ابتلا به كوويد-۱۹از طرف افراد بدون هيچ علائمي بسيار پايين است. با اين حال ، بسياري از افراد مبتلا به كوويد-۱۹ فقط علائم خفيفي را تجربه مي كنند. اين امر به ويژه در مراحل اوليه بيماري صادق است. بنابراين گرفتن كوويد-۱۹ از كسي كه مثلاً فقط سرفه خفيف داشته باشد و احساس بيماري نداشته باشد، ممكن است.
در چه كساني بيماري كوويد-۱۹ به شكل شديد تر ظاهر مي‌شود؟
افراد مسن و افراد داراي شرايط پزشكي خاص مانند فشار خون بالا ، بيماري قلبي يا ديابت ،مصرف داروهاي كورتون و شيمي درماني بيشتردر معرض خطر خواهند بود.
آيا دست دادن و روبوسي موجب انتقال بيماري مي‌شود؟
بله، به اين صورت كه ويروس از سطح پوست فرد مبتلا به فرد مقابل منتقل مي‌شود.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل