پس از ثبت سفارش از طریق دکمه «شروع سفارش» و پاسخ به سوالات توسط شما، کد پیگیری به شما تعلق میگیرد. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس میگیرند و پس از تکمیل اطلاعات و ارائه مشاوره رایگان به شما، درصورتی که درخواست شما از نوع خدمت مراقبت و پرستاری باشد بازه قیمتی را به شما اعلام میکنند و در صورتی که از نوع خدمات درمانی باشد قیمت دقیق را اعلام میکنند. هوم کا تمام تلاش خود را بر استانداردسازی خدمات مراقبت و درمان در منزل و با قیمت معقول معطوف کرده است. هوم کا مدلهای سنتی دریافت حق کمیسیون را کنار گذاشته است تا متقاضیان با قیمت و شرایط معقول از خدمات مراقبت در منزل استفاده کنند.
پس از دریافت دقیق سفارش و نیاز شما، متخصص هوم کا که مناسبترین فرد برای شرایط شما میباشد طبق الگوریتمهای هوم کا به شما معرفی میگردد. در صورتی که خدمت شما جزء خدمات مراقبت و پرستاری باشد این فرد با شما تماس گرفته و پس از مصاحبه تلفنی و در صورت تایید شما، فرد برای یک روز مصاحبه یا کار آزمایشی به محل شما اعزام میشود. در صورت پذیرفته شدن این شخص توسط شما، هوم کا با شما وارد فرآیند عقد قرارداد شده و در صورت عدم پذیرش، کارشناسان ما راهنمای شما برای گامها و جستجوهای بعدی خواهند بود. البته از طریق پیامک وضعیت سفارش در هر محله به شما اطلاع رسانی میشود و همچنین میتوانید در پنل خود وضعیت سفارشات خود را ملاحظه کنید.
تمام متخصصین هوم کا طبق پروتکل هوم کا، مرحله مصاحبههای حضوری، احراز و تایید هویت، احراز گواهیهای عدم سوء پیشینه و سلامت را میگذرانند و دارای پرونده پرسنلی در هوم کا میباشند. بسته به درخواست متقاضیان و بر اساس شرایطی که آنها که اعلام میکنند فرد مناسب تخصیص داده میشود. در تمام مراحل تخصیص، انجام سفارش و پایان کار تیم پشتیبانی هوم کا همراه متقاضیان است.
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت
متعلق به هوم کا است.
شبکه های اجتماعی هوم کا: