شرکت پرستاری در ولنجک
خانه
مقالات
شرکت پرستاری در ولنجک

شرکت پرستاری در ولنجک

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/28
شرکت پرستاری هومکا در تهران و کرج
بدون شک همه ما بر این امر واقف هستیم که نگهداری از سالمندان عزیز در منزل سبب می‌شود تا سالمندان عزیز در آزامش کامل و در محل زندگی خودشان از خدمات مراقبتی بهره‌مند شوند. با استفاده از پرستاران یک شرکت پرستاری معتبر مانند هومکا این موضوع محقق خواهد شد.

مراکز خدمات پرستاری در اصل به مجموعه‌هایی گفته می‌شود که انواع خدمات درمانی را به افراد نیازمند و خاص در منزل ارائه می‌دهند. هزینه این نوع خدمات ارزان‌تر از بستری شدن در بیمارستان است. البته این بدان معنی نیست که کیفیت خدمات پایین است بلکه برعکس خدمات پرستاری با بهترین و بالاترین کیفیت و همچنین در کنار افراد نزدیک خانواده به افراد ارائه می‌شود. هدف از احداث شرکت پرستاری و ارائه خدمات پرستاری در منزل، مراقبت و رسیدگی به انواع زخم‌ها، پانسمان، آموزش بیمار و خدمات توانبخشی است. هومکا یکی از برترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرستاری است.
گاهی اوقات برخی افراد به بیماری‌هایی دچار می‌شوند که نیاز به مراقبت‌های تخصصی در طول زمان دارد و این امر از توان افراد خانواده خارج است که در این مواقع استفاده از خدمات شرکت‌های پرستاری پیشنهاد می‌شود. اغلب این بیماران را می‌توان در منزل و بدون اشغال کردن تخت و محیط درمانی بیمارستان درمان کرد. به علاوه، بودن در محیط بیمارستان تا منزل از لحاظ روانی اثرات مخرب‌تری جهت روحیه‌دهی و پیشرفت دوره درمان خواهد داشت.
تیم خدمات مراقبتی هومکا پرستار در منزل علاوه بر موارد فوق جهت ارائه توصیه‌های تغذیه‌ای و نظارت بر برنامه غذایی بیمار نیز مؤثر است. البته خدمات هومکا تنها محدود به افراد بیمار و نیازمند خدمات بیمارستانی نیست. زنان بارداری که در دوران بارداری خود به کمک یک پرستار جهت انجام امور منزل و چک آپ روزانه وضعیت مادر نیاز دارند نیز می توانند از خدمات شرکت‌های پرستاری در منزل بهره بگیرند. تیم پرستاری هومکا وظیفه دارند تا با بررسی شرایط متقاضی خدمات متناسب با نیاز او را ارائه دهند. پرستارانی که در این مراکز آماده ارائه خدمات هستند باید از قبل آموزش‌های لازم را در زمینه های پزشکی، درمانی و بهداشتی را گذرانده باشند و مدرک تحصیلی مرتبط در این زمینه به شرکت ارائه دهند.
خدمات پرستار در منزل هومکا برای افراد و قشر مختلفی ارائه می‌شود که هرکدام بر حسب نیاز از خدمات این شرکت استفاده می‌کنند. در ادامه چند دسته از افرادی که به خدمات پرستار در منزل نیاز دارند را معرفی می‌کنیم و خدمات موردنیاز آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

شرکت پرستاری در ولنجک

 

پرستار سالمند در منزل

افراد سالمند به دلیل کهولت سن و ناتوانی در انجام امور عادی ممکن است به خدمات پرستاری در منزل نیاز داشته باشند. به ویژه اگر این افراد به دلیل انواع بیماری‌ها دچار ناتوانی جسمی شده باشند و یا به مراقبت‌های ویژه و مخصوص نیاز داشته باشند. در این شرایط اعضای خانواده با استفاده از شرکت‌های ارائه خدمات پرستاری در منزل می‌توانند با توجه به شرایط سالمند خود درخواست پرستار موردنظر را ثبت و از این خدمات استفاده کنند. در این حالت پرستار اعزام شده به محل با بررسی داروها و پرونده پزشکی فرد سالمند و همچنین عادت¬ها و شرایط زندگی فرد سالمند انواع خدمات را به او ارائه می‌دهد. برای افراد سالمند پرستارهای مخصوصی در این شرکت‌ها آماده ارائه خدمات هستند افرادی که کاملاً به شرایط و روحیات افراد سالمند آشنایی و اشراف دارند و جهت مراقبت‌های تخصصی از آن‌ها دوره‌های مخصوص را گذرانده‌اند. هومکا بهترین و با کیفیت‌ترین امکانات جهت پرستاری سالمند در منزل را ارائه می‌کند.


پرستار کودک در منزل

کودک یکی از اعضای اصلی خانواده است که نیاز به مراقبت و توجه ویژه‌ای دارد. شرایط زندگی امروزه و شاغل بودن پدران و اکثر مادران خانواده موجب شده رسیدگی با امور کودکان در منزل کمی با مشکل مواجه شود. اما شرکت‌های خدمات پرستاری مانند هومکا در این زمینه کار شما را آسان کرده‌اند. هومکا با استفاده از پرستاران مخصوص کودکان که کاملاً کار آزموده و مجرب هستند بهترین خدمات را به کودکان شما ارائه می‌دهند.
خدمات پرستار کودک در منزل هومکا برای کودکان از سنین کم تا سنین بالاتر ارائه می‌شود. از این رو بسیاری از خانواده‌ها جهت رسیدگی به امور سلامت، درسی، مراقبت از کودک در صورت در منزل نبودن والدین از خدمات پرستار در منزل استفاده می‌کنند. پرستاران کودک هومکا در زمینه‌های مختلف مربوط به کودکان آموزش‌های لازم را دیده‌اند و به خوبی می‌توانند از کودک شما در منزل مراقبت کنند و نیازهای او را برطرف سازند.
 

پرستار بیمار در منزل

بیماران زیادی در دنیا وجود دارند که جهت رسیدگی و مراقبت‌های ویژه به پرستاری اختصاصی نیاز دارند. متأسفانه اختصاص یک پرستار به بیمار در محیط‌های بیمارستانی به دلیل ترافیک بالای کاری امکان‌پذیر نیست. به علاوه این بیماران جهت گذراندن دوره نقاهت نیاز به زمان بیشتری دارند که این امر از لحاظ هزینه‌ای و اشغال کردن تخت بیمارستانی زیاد مقرون به صرفه نیست. در واقع این نوع بیماران می‌توانند در منزل دوران نقاهت را سپری کرده و جهت معاینات دوره‌ای به بیمارستان و پزشک خود مراجعه کنند.
شرکت خدمات پرستاری در منزل هومکا برای این افراد خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد. به این صورت که افراد خانواده پرونده و شرایط فعلی بیمار را با مسئول این شرکت در میان گذاشته و در هومکا پرستار متناسب با شرایط بیمار به منزل اعزام می‌شود. این پرستار وظیفه رسیدگی به داروهای بیمار، پانسمان زخم، انجام دستورات پزشک، رعایت رژیم غذایی بیمار، تزریقات داروها، کمک در غذا خودرن، تحرک بدنی، استحمام و دوش گرفتن، بهداشت فردی همچون رفتن به دستشویی و تمیز کردن و بلند شدن و بیرون آمدن از آن، همراهی و مصاحبت با بیمار و غیره را بر عهده دارد. در واقع شما می‌توانید با خیال راحت مریض خود را به یک پرستار حرفه‌ای هومکا سپرده و از او بخواهید تا در انجام خدمات تخصصی پزشکی بیمار شما را همراهی کند.

 

شرکت پرستاری در ولنجک

 

خدمات شرکت پرستاری در ولنجک هومکا

شرکت خدمات پرستاری در منزل هومکا انواع خدمات پزشکی در منزل را به بیماران و افراد نیازمند ارائه می‌دهند. این خدمات شامل، انواع فیزیوتراپی‌ها، رژیم‌های غذایی مخصوص، مصرف به موقع دارو، انجام اقدامات احتمالی در صورت بروز علائم حیاتی، مانیتور کردن ضربان قلب، تعداد تنفس، دمای بدن، انجام تزریقات وریدی، عضلانی، تراشه گذاری، سونداژ و غیره می‌باشند.


تزریقات در منزل

شرکت هومکا ارائه دهنده خدمات پرستاری در منزل معمولاً پرستارانی را به منزل بیماران و افراد سالمند اعزام می‌کند که تزریقات را به خوبی بلد باشند و با انواع تزریقات و داروهای تزریقی آشنایی کامل داشته باشند تا تزریقات داروهای بیماران را در زمان مقرر انجام دهند. در واقع پرستارانی که جهت انجام خدمات پزشکی توسط هومکا اعزام می¬شوند به خوبی تزریقات را آموزش دیده و داروهایی قابل تزریق برای بیماران با شرایط مختلف را می‌شناسند.


 
اعزام خدمتکار جهت انجام امور منزل

گاهی اوقات افرادی هستند که به دلیل بیماری یا کهنسالی قادر به انجام امور خانه، امور اداری، استفاده از برخی وسایل و غیره نیستند. البته این افراد به خوبی می‌توانند فعالیت‌های شخصی خود را انجام دهند و صرفاً برای امور منزل و روزانه به یک پرستار و یا خدمتکار در منزل نیاز دارند. این فعالیت‌ها را فعالیت‌های ابزاری روزانه زندگی می‌نامند که در شرکت پرستار در منزل هومکا افرادی جهت انجام این خدمات آماده ارائه خدمات هستند. وظیفه این افراد در صورت اعزام به محل شامل موارد زیر است:

✔ فعالیت روزانه فردی و فعالیت های ابزاری روزمره زندگی را برای کمک به بیمار انجام می‌دهند.

✔ نظافت منزل

✔ پختن و اماده کردن غذا

✔ خرید کردن برای بیمار

✔ انجام خواسته‌های بیمار

✔ مدیریت امور مالی بیمار مانند پرداخت قبوض

✔ کمک به صحبت با تلفن و یا سایر ابزار ارتباطی

 

شرکت پرستاری در ولنجک


پرستار ساعتی در منزل

برخی از خانواده‌ها جهت مراقبت از بیمار و کودک و یا سالمند خود نیازمند خدمات به صورت کوتاه مدت و ساعتی هستند. ممکن است اعضای خانواده برای انجام برخی امور به مدت چند ساعت در منزل حضور نداشته باشند و برای این چند ساعت نیاز به پرستاری دارند تا در نبود آن‌ها از بیمارشان، فرزندشان و یا فرد سالمند ساکن در منزل مراقبت کنند تا در این چند ساعت امور فرد را به پرستار بسپارند. شرکت خدمات پرستاری در منزل هومکا برای چنین شرایطی پرستارهای ساعتی را در نظر گرفته است که به ازای تعداد ساعتی که در محل حضور داشته‌اند هزینه مشخصی را دریافت می‌کند. درمدت این چند ساعت نیز پرستار موظف است تمام امور فرد نیازمند را به صورت کامل انجام داده و از او مراقبت کند تا سایر اعضای خانواده به منزل برگردند.


قیمت خدمات شرکت پرستاری در ولنجک

هزینه خدمات پرستاری در منزل هومکا در مجموع حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد کمتر از خدمات ارائه شده در بیمارستان و یا سالمندان است. البته این میزان هزینه به صورت دقیق‌تر به نوع خدمات ارائه شده، وخامت حال بیمار و نیازهای او بستگی دارد. پرستاری از انواع بیماران و یا سالمندان و کودکان هرکدام نرخ هزینه‌ای جداگانه‌ای دارد. زیرا برای هرکدام از این افراد خدمات مختلف و متفاوتی ارائه می‌شود. تمامی این هزینه‌ها هنگام عقد قرارداد در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید راحت‌تر تصمیم‌گیری نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان هومکا تماس بگیرید.


شرکت پرستاری در ولنجک هومکا

امروزه با توجه به ماشینی شدن زندگی و نیاز به اشتغال بیشتر اعضای خانواده در بیشتر کشورها و شهرهای بزرگ دنیا خدمات پرستاری در منزل به افراد متقاضی ارائه می‌شود. در کشور ایران و کلان‌شهر تهران نیز این خدمات کاملاً به صورت تخصصی در اختیار افراد قرار می‌گیرد. کافی است با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید و با ارائه شرایط فرد متقاضی از خدمات هومکا بهره‌مند شوید.
هومکا در محدوده ولنجک تهران نیز انواع خدمات پرستاری در منزل جهت کمک به افراد بیمار، مراقبت از کودکان، رسیدگی به امور سالمندان، رسیدگی به امور زنان باردار و غیره ارائه می‌شود. هومکا شرکت پرستاری در ولنجک با داشتن مجوز رسمی و پرستارهای مجرب و با تجربه و متخصص انواع خدمات تخصصی پرستاری و خدمات منزل را به افراد متقاضی و خانواده‌های آن‌ها ارائه می‌دهند.

دسترسی سریع

سوالات متداول

آیا می‌توان از خدمت پرستار کودک در منزل به طور شبانه‌روزی استفاده کرد؟
بله. سوالات خود را در این زمینه با کارشناسان هومکا در میان بگذارید.
هزینه پرستار کودک در منزل به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟
در تعیین قیمت پرستار کودک در منزل به موارد زیر توجه می‌شود: سن کودک تعداد کودکان وضعیت سلامتی کودک شدت و نوع بیماری کودک میزان ساعات حضور پرستار درمنزل
همدم سالمند کیست؟
گاهی اوقات سالمندان بیماری و مشکل جسمانی ندارند و تنهایی بزرگترین مشکل آنها است. در این شرایط استفاده از خدمت همدم سالمند می‌تواند برای آنها مفید باشد.
آیا تنهایی می‌تواند باعث بروز مشکلات روانی برای سالمندان شود؟
تنهایی طولانی مدت می‌تواند باعث انزوا و افسردگی سالمندان شود.
آیا برای رفع افسردگی سالمندان می‌توان از خدمت روانشناس در منزل استفاده کرد؟
روانشناسان می‌توانند در رفع مشکلات روانی مانند افسردگی به سالمندان کمک کنند.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L