شرکت پرستاری در کرج
خانه
مقالات
شرکت پرستاری در کرج

شرکت پرستاری در کرج

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/01/27
شرکت پرستاری در کرج، هومکا دستیار مطمئن مراقبت در منزل
بدون شک همه ما بر این امر واقف هستیم که نگهداری از سالمندان عزیز در منزل سبب می‌شود تا سالمندان عزیز در آزامش کامل و در محل زندگی خودشان از خدمات مراقبتی بهره‌مند شوند. با استفاده از پرستاران یک شرکت پرستاری معتبر مانند هومکا این موضوع محقق خواهد شد.

گاهی اوقات، افراد در خانواده، توانایی پرستاری از کودک، سالمند و بیمار را ندارند یا به خاطر مشغله کاری زیاد، وقت نمی‌کنند زمانی را به پرستاری این افراد اختصاص دهند. مطمئنا قبل از این، نگرانی‌هایی بابت چگونگی پرستاری از کودکان، سالمندان و بیماران وجود داشت، اما از زمانی که شرکت‌های پرستاری روی کار آمدند، این نگرانی‌ها به پایان رسید.
قبلا افراد برای نگهداری و مراقبت از سالمند، کودک و بیمار، از پرستارانی کمک می‌خواستند که شاید علم کافی در این زمینه نداشتند و باعث ایجاد مشکل برای سالمندان، کودکان و بیماران می‌شدند. خوشبختانه از زمان تاسیس شرکت‌های پرستاری، این مشکلات به حداقل میزان خود رسیده است و پرستاران حرفه‌ای و تحصیل‌کرده، وظیفه نگهداری و مراقبت از افراد را بر عهده می‌گیرند.

 

مزایای شرکت پرستاری در کرج

شرکت‌های پرستاری از مزایای بسیاری برخوردار هستند. آن‌ها این امکان را برای افراد فراهم می‌کنند تا امور پرستاری مورد نیاز برای عزیزان خود را در منزل انجام دهند و نگرانی بابت نگهداری و مراقبت از آن‌ها نداشته باشند. از مزایای این شرکت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

✔ آسودگی خاطر
در گذشته که شرکت‌های پرستاری فعالیت نداشتند و افراد برای مراقبت و نگهداری عزیزان خود از پرستارهای غیرشرکتی کمک می‌گرفتند، مشکلات زیادی اعم از رسیدگی نکردن به فرد دریافت‌کننده خدمات و موارد مشابه، زیاد اتفاق می‌افتاد و آنطور که باید و شاید، آسودگی خاطر برقرار نمی‌شد. اما شرکت‌های پرستاری به خاطر بررسی سوابق و مدارک پرستاران، آسودگی خاطر را به همراه آورده‌اند.

✔ برقراری امنیت کامل
در بازه زمانی نگهداری و مراقبت از سالمندان، کودکان و بیماران، ممکن است اتفاقاتی رخ بدهد. اما از آن جایی که شرکت‌های پرستاری از مجوز بیمه برخوردار هستند، دیگر نگرانی بابت هزینه و خسارت‌های این اتفاقات وجود نخواهد داشت. چون اگر اتفاقی بیفتد، هزینه و خسارت آن را بیمه پرداخت خواهد کرد.

پشتیبانی عالی
مسلما کسی که برای مراقبت از عزیزان خود، از پرستارهای غیرشرکتی کمک می‌گیرد، تجربه نیامدن پرستار، رضایت نداشتن از او و مشکلاتی از این قبیل را تجربه کرده است. شرکت‌های پرستاری به خاطر پشتیبانی عالی و ۲۴ ساعته‌ای که دارند، این مشکلات را در کمترین زمان حل می‌کنند. مثلا اگر خاطر بروز اتفاقی، مشکلی برای پرستار به وجود آید و امکان ارائه خدمات را نداشته باشد، پرستار جدیدی جایگزین خواهد شد.

نظارت داشتن بر عملکرد پرستار
شرکت‌های پرستاری به خاطر نظارت مستمری که بر عملکرد پرستار دارند، نگرانی افراد را بابت چگونگی مراقبت و نگهداری از عزیزان کاهش می‌دهد. جالب است بدانید که پرستارهای شرکت پرستاری، برای این که کاملا بروز باشند، مرتبا در دوره‌های مختلف شرکت می‌کنند و باعث افزایش سطح آگاهی خود می‌شوند. ارائه خدمات اورژانسی در حساس‌ترین لحظات هم جزئی از این آموزش‌ها خواهد بود.

قیمت مناسب
اگر هزینه‌ای که بابت استفاده از خدمات شرکت پرستاری پرداخت می‌کنید را با هزینه دریافتی پرستارهای غیرشرکتی مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که استفاده از خدمات شرکت پرستاری چقدر مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود. پس اگر دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌ها هستید، بهترین گزینه را می‌توان استخدام پرستار از شرکت‌های پرستاری و استفاده از خدمات در منزل معرفی کرد.

 

ویژگی شرکت پرستاری در کرج با هومکا

یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه خدمات درمانی، پرستاری و غیره، شرکت هومکا هست که به تازگی فعالیت خود را در این زمینه به صورت حرفه‌ای آغاز کرده است. اگر بخواهیم درباره خدمات شرکت پرستاری هومکا صحبت کنیم، باید از موارد زیر نام ببریم.

پرستاری از سالمندان
بدون شک والدین از یک زمانی به بعد، نیازمند پرستاری، مراقبت و نگهداری هستند. اما مشغله‌های کاری زیاد باعث شده است تا فرزندان نتوانند آنطور که باید و شاید از والدین خود مراقبت و پرستاری کنند. یکی از خدماتی که شرکت پرستاری هومکا در کرج و تهران ارائه می‌دهد، پرستاری از سالمندان است.
بد نیست بدانید پرستاران مجموعه هومکا که در زمینه نگهداری و مراقبت از سالمندان فعالیت می‌کنند، از چه ویژگی‌های برخوردار هستند.

مهارت داشتن در پرستاری و روانشناسی
پرستارهایی که با شرکت هومکا همکاری می‌کنند، افرادی حرفه‌ای و دوره‌دیده در زمینه پرستاری و درمانی هستند. اما مهارت آن‌ها به این مساله محدود نمی‌شود و باید بدانید که در زمینه روانشناسی هم بسیار حرفه‌ای عمل می‌کنند. داشتن چنین مهارت‌هایی کمک می‌کند تا پرستار بتواند در کنار انجام تزریقات، بررسی علائم حیاتی و غیره، مشکلات روحی را به بهترین شکل بهبود ببخشد.

داشتن صبر زیاد
آن‌ها صبر زیادی دارند. سالمندان ممکن است به خاطر مشکلات جسمی و روحی که دارند، رفتارهای کودکانه از خود نشان دهند. پرستاران هومکا بسیار صبور هستند و می‌توانند با بهترین شکل، این رفتارهای کودکانه را کنترل کنند.

✔ داشتن قدرت بدنی مناسب
والدین سالمندی که نیازمند پرستار هستند، شرایط جسمی متفاوتی دارند. آن‌ها ممکن است برای بلند شدن، راه رفتن، دستشویی رفتن، حمام کردن و مواردی از این قبیل، نیاز به کمک و تکیه‌گاه داشته باشند. مجموعه هومکا، پرستارهای زن و مرد مختلفی با قدرت بدنی متفاوت دارد.

✔ داشتن روابط اجتماعی قوی
برای این که سالمند بتواند با پرستار احساس راحتی کند، باید پرستار از روابط اجتماعی قوی برخوردار باشد و بتواند در کمترین زمان ممکن، حس صمیمیت را به وجود آورد. تمامی پرستاران مجموعه هومکا، در برقراری روابط اجتماعی بسیار قوی عمل می‌کنند.

پرستاری از کودکان
از خدمات دیگری که شرکت پرستاری هومکا ارائه می‌دهد می‌توان به پرستاری از کودکان اشاره کرد. پرستاری از کودکان نیازمند صبر و حوصله زیادی است. البته بد نیست بدانید که انتخاب پرستار کودک باید با توجه به رده سنی آن‌ها انجام شود.
کودک در حین رشد و نمو، از اطرافیان خود الگوبرداری می‌کند. پس انتخاب یک پرستار خوب، حرفه‌ای و بااخلاق برای نگهداری و مراقبت از کودک بسیار حائز اهمیت است. در زیر، به چند مورد از ویژگی‌هایی که پرستاران کودک هومکا دارند اشاره می‌کنیم.

داشتن سن کم
عموما باید پرستار کودک را از میان افراد جوان انتخاب کرد. چون آن‌ها صبر و حوصله بیشتری دارند و می‌توانند با صبوری به مراقبت و نگهداری کودک بپردازند.

داشتن تجربه حس مادری
وقتی پرستار حس مادری را تجربه کرده باشد، می‌تواند راحت‌تر با کودک ارتباط برقرار کند.

داشتن حوصله زیاد
وقت گذراندن با کودکان، نیازمند حوصله زیاد و اعصاب قوی است. پرستاران مجموعه هومکا همگی عمیقا کودکان را دوست دارند و با عشق از آن‌ها نگهداری و مراقبت می‌کنند.

داشتن مهارت‌های آموزشی
هر کودکی بسته به سنی که دارد، نیازمند یادگیری یک سری از مهارت‌ها است. پرستار باید توانایی آموزش این مهارت‌ها را داشته باشد. مجموعه هومکا کمک می‌کند تا پرستاران هر روز مهارت‌های جدیدی بیاموزند تا بهتر و عمیق‌تر بتوانند با کودکان ارتباط برقرار کنند.

پرستاری از بیماران
پرستارانی که وظیفه نگهداری و مراقبت از بیماران را بر عهده دارند، اشخاصی مسلط بر مهارت‌های تخصصی هستند. آن‌ها باید قادر باشند تا خدمات مراقبتی در کنار خدمات پرستاری ارائه دهند و به انجام کارهایی مشغول شوند که یک شخص عادی، توانایی انجام آن‌ها را ندارد. از ویژگی‌های پرستار بیمار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
✔ قدرت تصمیم‌گیری سریع
✔ اعتماد به نفس بالا
✔ داشتن مهارت برقراری ارتباط
✔ داشتن مهارت استفاده از تجهیزات پزشکی
✔ داشتن تفکر انتقادی
✔ انعطاف‌پذیری فوق‌العاده و...

 

تعرفه استفاده از خدمات شرکت پرستاری در کرج

درست است که در مقایسه با پرستارهای غیرشرکتی، هزینه کمتری را باید بابت استفاده از خدمات پرستاران شرکتی پرداخت کنید، اما در نظر داشته باشید که استفاده از خدمات مراقبت و پرستاری در منزل، هزینه بیشتری در پی خواهد داشت. مسلما هر کسی بخواهد از راحتی بیشتری برخوردار باشد و از خدمات حرفه‌ای استفاده کند، لازم است هزینه‌ای بابت آن بپردازد.
بنا به شرایط نا‌به‌سامان این روزها، تعرفه‌ها ممکن است گاهی اوقات با تغییراتی همراه باشد. اگر می‌خواهید از تعرفه استفاده از خدمات پرستاری در منزل هومکا مطلع شوید، بهتر است با مجموعه در تماس باشید.

 

شرکت پرستاری هومکا در کدام مناطق فعالیت می‌کند؟

همان طور که گفته شد، شرکت پرستاری هومکا به تازگی فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است و این مساله بر محدود بودن مناطقی که پشتیبانی می‌کند، بی‌تاثیر نخواهد بود. فعللا در حال حاضر، شرکت پرستاری در کرج و تهران، مناطق مختلف را پوشش می‌دهد.
این شرکت در پی گسترش سطح فعالیت خود است و به زودی شهرهای دیگر ایران را تحت پوشش خود قرار خواهد داد. هنگامی که تصمیم‌گیرهایی نهایی انجام بگیرد، اطلاع‌رسانی‌های لازم توسط مجموعه انجام خواهد شد.

 

شرکت پرستاری در کرج با هومکا

در زمینه استفاده از خدمات درمانی و پرستاری در منزل، کمک گرفتن از مجموعه هومکا توصیه می‌شود. اگر می‌خواهید از دلیل این انتخاب مطلع شوید، باید بدانید که هومکا به سلامتی اهمیت زیادی می‌دهد و برای همین، متخصصان و نیروهای دوره‌دیده و حرفه‌ای را برای ارائه خدمات به متقاضیان استخدام می‎کند. اما در نظر داشته باشید که شعار اصلی هومکا، ارائه خدمات تخصص باکیفیت نه لزوما ارزان است.
نکته قابل توجه مجموعه هومکا که باعث شده است تا شدیدا مورد استقبال افراد قرار بگیرد، همکاری آن با مراکز درمانی و پرستاری بزرگ و معتبر است. پس کسی که از خدمات این شرکت استفاده می‌کند، نگرانی از هیچ بابت نخواهد داشت.

برای دریافت خدمات شرکت پرستاری هو‎‌کا در کرج، تنها کافی است به شیوه‌های زیر عمل کنید:

✔ از طریق شماره تلفن ۰۲۱۶۷۳۷۱، ثبت درخواست خدمات را انجام دهید.

✔ اپلیکیشن هومکا را دانلود کنید و دکمه ثبت درخواست را فشار دهید.

از طریق اپلیکیشن و همچنین شماره تماسی که ذکر شد، علاوه بر ثبت درخواست استفاده از خدمات، می‌توانید از مشاوره‌های رایگان بهره‌مند شوید. در صورتی که از خدمات هومکا استفاده کرده‌اید و تجربه کافی دارید، می‌توانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

دسترسی سریع

سوالات متداول

آیا امکان استفاده از خدمت پرستار در منزل به صورت شبانه‌روزی وجود دارد؟
بله. برای این منظور با کارشناسان هومکا تماس بگیرید.
پرستار سالمند در منزل چه وظیفه‌ایی دارد؟
وظیفه پرستار در منزل با توجه به درخواست شما و وضعیت سلامتی سالمند تعیین خواهد شد.
خدمت همدم سالمند مناسب چه کسانی است؟
برخی سالمندان به بیماری ‌های زمینه‌ای و سخت مبتلا نیستند. تنهایی مهم‌ترین مشکل آنها است. در این حالت استفاده از خدمت همدم سالمند توصیه می‌شود.
وظیفه همدم سالمند در خانه چیست؟
✔ گوش دادن به حرف‌های سالمند ✔ انجام دادن بازیهای فکری، کارهای آموزشی و تفریحی با سالمند در منزل ✔ رعایت تغذیه و خواب دقیق و منظم سالمند ✔ انجام کارهای روزمره ی سالمند ✔ همراهی سالمند در بیرون بردن و تفریحاتی مانند پیاده روی در پارک، خرید و... ✔ دارای دقت بالا مخصوصا هنگام دادن دارو به سالمند ✔ رعایت بهداشت فردی سالمند ✔ مراقبت ونگهداری از سالمند ✔ غذا دادن به سالمند
بهترین راه برای برخورداری از خدمات مراقبتی هومکا چیست؟
به سایت هومکا مراجعه کرده و بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید. همچنین می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L