شرکت پرستاری در اسلامشهر
خانه
مقالات
شرکت پرستاری در اسلامشهر

شرکت پرستاری در اسلامشهر

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/05
شرکت پرستاری در اسلامشهر، هومکا دستیار مطمئن مراقبت در منزل
شرکت پرستاری در اسلامشهر به منظور دسترسی ساده‌تر و راحت‌تر ساکنان این منطقه به خدمات پرستاری، راه‌اندازی شده است. از این پس اسلامشهری‌های عزیز می‌توانند بدون نیاز به مراجعه به تهران و مراکز مستقر در تهران، از طریق شرکت پرستاری هومکا، تمام خدمات پرستاری را دریافت کنند.

شرکت پرستاری در اسلامشهر برای ساکنان این منطقه خدمات پرستاری متفاوت و گسترده‌ای تدارک دیده است. گرچه اسلامشهر از لحاظ موقعیت مکانی به تهران نزدیک است و کمتر از یک ساعت با پایتخت فاصله دارد، اما همواره و همیشه با مجموعه‌ای از محدودیت‌ها، محرومیت‌ها و کم و کاستی‌ها مواجه بوده و هست. اینکه خدمات پرستاری در منطقه اسلامشهر آن طور که باید و شاید ارائه نمی‌شوند، مشکل بزرگی برای ساکنان این منطقه است؛ زیرا به هر حال نیاز به پرستار گرفتن برای هر کسی در هر منطقه‌ای محتمل است. بدیهی است که اگر بتوانید پرستاری در نزدیکی محل زندگی خود پیدا کنید، هم به نفع شما و هم به نفع پرستار خواهد بود. شرکت پرستاری در اسلامشهر این فرصت را برای جویندگان پرستار در منزل و کسانی که به حرفه پرستاری مشغول هستند و در این زمینه سابقه دارند، مهیا کرده است. 

 

خدمات شرکت پرستاری در اسلامشهر

خدمات و تسهیلاتی که شرکت پرستاری در اسلامشهر برای متقاضیان فراهم کرده است، در سه حوزه پرستاری از کودک، پرستاری از سالمند و پرستاری از بیمار تقسیم بندی می‌شود. با توجه به اینکه پرستاری کردن از هر یک از این موارد، تخصص و مهارت ویژه خود را می‌طلبد، لذا هرگز نمی‌توان از یک پرستار کودک تقاضای پرستاری از سالمند را داشت. در ظاهر ِامر چنین کاری امکانپذیر است، اما در عمل انجام چنین کاری به صلاح نیست و می‌تواند در دراز مدت پیامد‌های منفی داشته باشد. 
برای پرستاری از کودک، سالمند و بیمار نیاز است تا پرستار حوزه‌های مختلفی از پرستاری را بشناسد. یک کودک به پرستاری نیاز دارد که بتواند آموزش‌های لازم را به او بدهد، بیماری‌های کودکان را بشناسد و به طور کلی حوصله کار با کودک را داشته باشد. این در حالی است که پرستار یک سالمند باید با مشکلات سالمندان آشنا باشد. بیماری‌‌های مخصوص دوره سالمندی را بشناسد و بداند که چطور به یک سالمند کمک کند تا احترام و عزت نفس سالمند حفظ شود و او احساس شرم و خجالت نداشته باشد. 
برای پرستاری از بیمار نیز پرستار باید با اصول اولیه پزشکی و پرستاری از جمله تزریق آمپول و وصل کردن سرم، فشار خون گرفتن، قند خون گرفتن و ... آشنا باشد. البته برای پرستاری کردن از کودک، سالمند و بیمار داشتن تجربه و مهارت در حوزه کمک‌های اولیه پزشکی یک امتیاز و یک مزیت بزرگ به شمار می‌آید.

 

پرستاری از سالمند در شرکت پرستاری در اسلامشهر

شرکت پرستاری در اسلامشهر پرستاری کردن از سالمندان را در دو فاز مجزا ارائه می‌دهد. اینکه سالمند سالم باشد و بیمار نباشد یا بیماری خاصی نداشته باشد، قطعا شکل و شیوه پرستاری کردن از او را راحت‌تر می‌کند. سالمندان که بیمار هستند نیاز به توجه و مراقبت بیشتری دارند. اساسا مراقبت از سالمندان بیمار حساسیت‌های بیشتری دارد. 
پا درد، کمردرد، کم شدن بینایی، کم شدن شنوایی، دیابت، فشار خون، از دست دادن دندان‌ها، پارکیسنون یا لرزش مداوم دست، بی اختیاری در کنترل ادرار و مدفوع و حتی ناتوانی برای آشپزی کردن تنها نمونه‌هایی از مشکلاتی است که سالمندان با آنها مواجه هستند و برای رفع آنها نیاز به کمک دارند. بیماری‌ها نظیر بیماری‌های مربوط به کلیه، روده و مثانه، بیماری‌های قلبی و عروقی، انواع سکته‌های مغزی و قلبی، انواع سرطان و ... دیگر بیماری‌هایی هستند که ممکن است هر کسی در دوره سالمندی آنها را تجربه کند. اگر کسی از افراد خانواده نباشد تا از یک سالمند با هر درجه‌ای از بیماری نگهداری کند، کمک گرفتن از یک پرستار در منزل یا کمک گرفتن از مراکز نگهداری از سالمندان، تنها راه‌های مطمئن برای حفظ سلامت سالمند است. از میان این دو راه، قطعا اگر سالمند در محیط امن خانه زندگی کند و پرستاری برای نگهداری از او استخدام شود، ایده‌آل‌تر است؛ زیرا روحیه سالمندان با مراجعه به سرای سالمندان بسیار خدشه دار می‌شود، خصوصا اگر کسانی باشند که او بتواند در کنار آنها زندگی کند. بنابراین پرستار گرفتن بهترین گزینه برای نگهداری از سالمند است؛ سالمندانی که بیمار هستند و نیاز به کمک فراوان دارند و یا سالمندانی که بیماری خاص و مهمی ندارند و فقط برای انجام امور روزمره زندگی به کمک نیاز دارند. 

 

خدمات شرکت پرستاری در اسلامشهر برای سالمندان

✔ تهیه و تدارک غذا برای سالمند
✔ هم صحبت و گوش شنوای سالمند بودن
✔ تنظیم برنامه دارویی سالمند
✔ همراهی سالمند در مراکز درمانی و پزشکی 
✔ گرفتن قند خون و فشار خون سالمند
✔ انجام تزریقات و نصب سرم برای سالمند
✔ مراقبت از زخم بستر سالمند
✔ ماساژ درمانی
✔ وصل کردن سوند
✔ پوشک کردن
✔ حمام بردن و دستشویی بردن سالمند و...

چنانچه قصد دارید از خدمت نگهداری از سالمند شرکت پرستاری در اسلامشهر استفاده کنید، می‌توانید بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید و یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید.

 

پرستاری از بیمار در شرکت پرستاری در اسلامشهر

اگر برای مراقبت از بیمار خود نیاز به پرستار و مراقب دارید و در منطقه اسلامشهر ساکن هستید، پیشنهاد می‌کنیم از شرکت پرستاری در اسلامشهر کمک بگیرید. پرستاری کردن از بیمار شاید در کوتاه مدت از عهده اطرافیان بیمار برآید، اما قطعا در دراز مدت مشکلات و محدودیت‌هایی را برای اطرافیان ایجاد می‌کند. خستگی ناشی از پرستاری تنها یکی از اتفاقاتی است که در مسیر پرستاری از بیمار برای اطرافیان رخ می‌دهد. خستگی که همراه با نگرانی است، نگرانی از بهبود بیماری و وخیم‌تر نشدن اوضاع. در این شرایط است که یک پرستار می‌تواند به شدت کمک حال بیمار و خانواده او باشد. 
پرستاری که قرار است از بیمار پرستاری کند باید با کمک‌های اولیه پزشکی کاملا آشنا باشد. آمپول زدن، سرم وصل کردن، کنترل وضعیت تنفس و حیات، بررسی سطح اکسیژن خون، گرفتن قند خون و فشار خون، نصب سوند و اموری از این دست باید توسط پرستار بیمار انجام شود. همچنین پرستار بیمار باید علائم وخیم تر شدن بیماری را بداند و بشناسد تا به موقع بتواند عکس العمل‌های لازم را داشته باشد. 

 

خدمات شرکت پرستاری در اسلامشهر برای نگهداری از بیماران

✔ مدیریت درد بیمار
✔ مراقبت از زخم و بخیه بیمار
✔ نظارت به مصرف منظم دارو 
✔ توجه به عوارض دارویی بیمار
✔ تنظیم برنامه مراقبتی روزانه بیمار
✔ انجام تغذیه با گاواژ یا تغذیه وریدی
✔ مراقبت از سوند بیمار و انجام سونداژ
✔ مراقبت از زخم‌های دیابتی
✔ پیشگیری از زخم بستر و مراقبت از زخم بستر
✔ تغییر پوزیشن دادن به بیمار برای جلوگیری از زخم دیابت
✔ کمک به حرکت و جابجایی بیمار و آموزش‌های لازم جهت چگونگی شروع حرکت و استفاده از عضلات 

چنانچه قصد دارید از خدمت نگهداری از بیمار شرکت پرستاری در اسلامشهر استفاده کنید، می‌توانید بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید و یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید.

 

پرستاری از کودک در شرکت پرستاری در اسلامشهر

شاید با خودتان بگویید به جایی اینکه برای کودک پرستار بگیرید، او را به مهد کودک می‌فرستید و از پرستاران مهد برای نگهداری و مراقبت کودک کمک می‌گیرید. البته این هم فکر بدی نیست؛ اما باید بدانید که تایم کاری و روزهای کاری مهد‌های کودک محدود است؛ پرستار مهد مجبور است در آنِ واحد به تعداد زیادی از کودکان توجه داشته باشد و به آنها سرویس دهد. شیطنت و بازی‌گوشی کودک در مهد بیشتر می‌شود، زیرا همسالان خود را می‌بیند و حتی احتمال بیمار شدن کودک به دلیل هم بازی بودن با سایر کودکان زیاد است. حتی به شرط اینکه یک مهد کودک خوب و باکیفیت در منطقه اسلامشهر پیدا کنید، نمی‌توانید برای پرستار مهد محدودیت ایجاد کنید که به کودک شما توجه خاص‌تر و اختصاصی‌تر داشته باشد. لذا بدیهی است که اگر از یک پرستار کودک بخواهید که در منزل از کودک شما نگهداری کند و تمام آموزش‌های لازم را برای او در نظر بگیرد، او را پارک ببرد و اجازه دهد با همسالان خود بازی کند و به طور کلی تمام توجه پرستار منحصر به کودک شما باشد، احتمالا نتیجه بهتری دریافت خواهید کرد. 

 

خدمات پرستار کودک در منزل

✔  آماده کردن شیر خشک نوزاد
✔ تهیه غذای کودک
✔ استحمام کودک
✔ تعویض لباس، پوشک
✔ شستن لباس‌های کودک
✔ کمک به دستشویی رفتن کودک و آموزش آن
✔ برنامه ریزی برای اوقات فراغت مانند بازی در خانه، رفتن به شهربازی، ورزش و…
✔ به مدرسه بردن و آوردن کودک
✔ تنظیم فواصل زمانی تغذیه و خواب کودک
✔ آموزش به کودک در مورد نظافت شخصی و آداب معاشرت
✔ قصه خوانی برای کودک و...

چنانچه قصد دارید از خدمت نگهداری از کودک شرکت پرستاری در اسلامشهر استفاده کنید، می‌توانید بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید و یا با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید.

 

شرکت پرستاری در اسلامشهر با هومکا

با توجه به اینکه ارائه خدمات مراقبتی، درمانی و آزمایشگاهی در منزل در منطقه اسلامشهر هنوز آنطور که باید و شاید نهادینه نشده است و مراکز زیادی اینگونه خدمات را در این منطقه ارائه نمی‌دهند، کمک گرفتن از شرکت پرستاری در اسلامشهر می‌تواند این سطح از نیازهای شهروندان اسلامشهری را با اطمینان خاطر از کیفیت خدمات‌رسانی مرتفع سازد. بنابراین چنانچه قصد دارید از خدماتی که شرکت پرستاری در اسلامشهر برای شما تهیه و تدارک دیده است، استفاده کنید، می‌توانید بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید و یا با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید. ما بی‌صبرانه منتظر حضور شما هستیم و برای ارائه کاربردی‌ترین خدمات در خدمت شماییم.  

دسترسی سریع

سوالات متداول

ساعت کاری پرستار کودک چگونه است؟
ساعت کاری پرستار کودک در منزل می‌‎تواند به صورت ساعتی، هفتگی، روزانه یا ماهانه باشد.
وظایف پرستار کودک در منزل چیست؟
به طور پرستار کودک می‌تواند وظایف زیر را برعهده بگیرد: توجه به شرایط پزشکی و بهداشتی کودک مراقبت از کودک در برابر حوادث احتمالی مانند زمین خوردن و ... توجه به حفظ ظاهری کودک توجه به تغذیه کودک استحمام کودک آموزش کودک در زمینه‌های مختلف با استفاده از شیوه‌های متنوع بازی با کودک توجه به نیازهای روحی کودک
مزایای پرستار کودک در منزل چیست؟
آرامش روحی و روانی کودک. آموزش موثر. پی بردن به مشکلات احتمالی کودک. ارائه خدمات پزشکی در منزل.
چه فاکتورهایی برهزینه پرستار کودک در منزل موثر هستند؟
هزینه پرستار کودک با توجه به فاکتورهای زیر تعیین می‌شود: وضعیت سلامتی کودک. سن کودک. ساعت کاری. تعداد کودکان.
چه کسانی برای پرستاری از کودک مناسب هستند؟
افرادی که در رشته‌های کودکیاری و روانشناسی تحصیل کرده‌اند،‌ می‌توانند برای این شغل مناسب باشند. دانش‌آموختگان رشته پرستاری نیز در این زمینه فعالیت دارند.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L