پرستار در منزل شهریار
خانه
مقالات
پرستار در منزل شهریار

پرستار در منزل شهریار

آخرین تاریخ به روز رسانی: 1403/02/03
خدمات با کیفیت پرستار در منزل شهریار را با هومکا تجربه کنید.
افراد بسیاری به دلایل مشخص مثل افزایش سن یا ابتلا به یک بیماری خاص، با هدف بهبود بیماری در منزل بستری می‌شوند. در این شرایط حضور پرستار در منزل موجب افزایش خدمات درمانی و مراقبتی مورد نیاز فرد بیمار می‌شود. نگهداری و رفع نیازهای بیماران و سالمندان خود را به متخصصین هومکا بسپارید.

✔ هنگامی که افراد به دلایل مختلف احتیاج به پرستار پیدا می کنند، چه چیزی از همه بیشتر در شاد و تازه نگه داشتن روحیه آنان موثر است؟
سالمندانی که دیگر توانایی های فیزیکی سابق را نداشته و از لحاظ روحی و روانی به شدت حساس و آسیب پذیر می شوند و به مراقبت احتیاج دارند چه محیطی برای آنان مناسب تر می باشد؟

✔ کودکانی که به دلیل اشتغال والدین و یا ابتلا به بیماری های مختلف احتیاج به مراقبت و رسیدگی دارند، آیا می توانند همیشه در منزل فامیل و یا مهد کودک اوقات خود را سپری کنند؟

✔ و یا افرادی که پس از عمل جراحی از بیمارستان مرخص شده اند و نیاز به مراقبت های ویژه پیدا می کنند، در چه محلی آرامش بیشتری داشته و به سرعت بهبود پیدا می کنند؟

محیط خانه بیش از هر مکان دیگری حس آرامش و اطمینان را در افراد ایجاد می کند. اما مگر می شود افرادی که به پرستار احتیاج دارند، در داخل منزل شهریار خود بمانند و مراقبت شوند؟ بله! با هومکا می شود! هومکا پرستاران حرفه ای و با تجربه خود را به منزل شما در شهریار اعزام کرده و سعی می کند هر گونه دغدغه و نگرانی از بابت خارج شدن از منزل را از شما سلب کند. برای سالمندان به دلیل داشتن ناتوانی های فیزیکی و شرایط حساس روانی و روحی، ماندن در محیط بیمارستان بسیار دشوار بوده و علاوه بر آن دسترسی اعضای خانواده را برای آن ها مشکل می سازد. همچنین کودکانی که به دلیل مبتلا بودن به بیماری هایی خاص و یا عدم وجود شرایط نگهداری از آنان برای والدین به مراقبت احتیاج دارند، نمی توانند در محیط بیمارستان تاب بیاورند و به شدت دچار ترس و اضطراب می شوند. به همین خاطر استخدام فردی به عنوان یک پرستار در محل شهریار که مهارت و تجارب لازم را داشته و می تواند از بیمار، کودک و سالمند خانواده شما در راستای بهبودی، مراقبت و شادابی او تلاش کند امری بسیار مهم و ضروری به حساب می آید. بدین ترتیب اطرافیان این افراد نیز می توانند با خیال راحت به امور زندگی خود بپردازند. 
فردی که به دنبال پرستار می گردد، قطعا ملاک ها و معیارهایی مد نظرش است تا پرستار را با آن ها بسنجد. این معیارها شامل مهارت، تجربه، نحوه برخورد، رفتار، وجدان کاری و ... می شود. از طرفی هم پیدا کردن فردی که از تمامی این ویژگی ها را داشته باشد، کار دشوار و طاقت فرسایی است. تیم هومکا پرستارانی را به منزل شهریار شما اعزام می کند تا با رسیدگی و انجام مراقبت های لازم از بیماران، سالمندان و کودکان، دشواری جستجو برای یک پرستاری که دارای ویژگی های مطلوب باشد از شما سلب کند.  

 

مزایای پرستار در منزل شهریار

✔ هر چقدر بیمار آرامش و اطمینان خاطر بیشتری داشته باشد و از لحاظ روانی در شرایط خوبی قرار بگیرد، فرایند بهبود و درمان با سرعت بیشتری طی می شود.
✔ اعضای خانواده بیمار دیگر مجبور نیستند تا مسیر بین خانه شهریار و بیمارستان را چندین بار در هفته طی کنند.
✔ بدین ترتیب هزینه های زیادی نیز بابت رفت و آمد مانند کرایه تاکسی، اتوبوس و اسنپ متحمل نمی شوند. 
✔ اطرافیان بیمار می توانند هر زمان که مایل باشند به او سر بزنند.
✔ حضور یک فرد متخصص و آشنا به امور پرستاری بر بالین بیمار، باعث اطمینان خاطر اعضای خانواده شده و آنان می توانند بدون داشتن هیچ نگرانی به امور خود بپردازند.

 

وظایف پرستار در منزل شهریار

وظیفه هر پرستار در قبال بیمار خود، با توجه به شرایط و نیاز بیمار و همچنین درخواست خانواده او مشخص می شود. به طور مثال ممکن است یک بیماری که توانایی حرکت ندارد و مدام در تخت خود بستری می باشد، نتواند از راه دهان غذا خورده و نیازمند سرم باشد. بنابراین پرستار وظیفه تزریق به موقع سرم او را برعهده دارد. اما در شرایطی که بیمار بتواند غذا را جویده و قورت دهد، پرستار در خوردن غذا او را یاری می دهد. به هر صورت برای اینکه دید وسیع تر از فعالیت هایی که یک فرد به عنوان پرستار در خانه شهریار انجام می دهد داشته باشید، به لیست زیر نگاهی بیاندازید:

ارتقاء کیفیت زندگی بیمار
پرستار وظیفه دارد تا با برقراری یک فضای امن در خانه و ارتباط موثر با بیمار، حس آرامش، شادابی و امید به بهبودی را به او القا کند. همچنین با یادآوری به موقع دارو ها، روند رسیدن به سلامتی بیمار را سرعت بخشد. اگر هم شرایطی به وجود آمد که بیمار نیاز به مراقبت های ویژه مانند کمک های اولیه، گرفتن نبض، تزریق و ... پیدا کرد، پرستار باید فورا اقدامات لازم را انجام دهد. 

کمک به حمل و جابجایی بیمار
اگر فرد به دلایل متفاوت توانایی حرکت کردن و انجام کارهای روزمره خود را ندارد، پرستار وظیفه دارد تا او را در کارهایی مانند راه رفتن، عوض کردن لباس، خوردن، خوابیدن و ... یاری دهد. حتما تا به حال افراد سالمندی را دیده اید که با کمک واکر راه می روند. در صورتی که بیمار نداند که چطور از این ابزار استفاده کند، پرستار موظف است نحوه درست کار با واکر را به او آموزش داده و از او هنگام راه رفتن مراقبت کند.
هومکا خدماتی را مبنی بر اعزام فیزیوتراپیست ها به منزل شهریار شما ارائه می دهد. بنابراین می توانید در صورت داشتن ناتوانی های جسمانی از این خدمات برخوردار شوید.

انجام امور بهداشتی
نظافت و بهداشت یکی از مسائل مهم در بهبود و درمان بیماران می باشد. چرا که بسیاری از بیماری ها و مشکلات، ناشی از عدم رعایت نکات بهداشتی هستند. از جمله امور نظافتی که احتمال دارد بیمار توانایی انجام دادنشان را نداشته باشد می توان به عوض کردن لباس‌های کثیف، تعویض پوشک بیماران ناتوان در کنترل ادرار، استحمام و اجابت مزاج اشاره کرد. حضور یک پرستار مطمئن و صبوری که این افراد را در انجام چنین فعالیت هایی یاری می کند، باعث تسریع روند درمانی بیمار می گردد.

پیگیری وضعیت درمانی بیمار
از دیگر وظایف پرستار، پیگیری مداوم شرایط بیمار است. در صورت بروز مشکلات و شرایطی خاص نیز پرستار می تواند با مشورت خانواده بیمار، شرایط را برای حضور پزشک بر سر بالین بیمار فراهم کند. بنابراین می توانید از خدمات پزشک در خانه شهریار نیز بهره مند شوید. حضور یک پزشک و پرستار بر بالین بیمار، قطعا مایه آرامش خاطر خود فرد بیمار و اطرافیانش می باشد.

غذا دادن به بیمار
غذای بیماران اغلب بر اساس رژیمی است که پزشک توصیه می کند. از طرفی هم بسیاری از بیماران برای خوردن غذا، به کمک احتیاج دارند. بنابراین پرستار موظف است تا غذای بیمار را به موقع و بر اساس رژیم غذای بیمار به او بدهد. در مواردی هم خانواده ها صلاح می دانند که مسئولیت تهیه غذا را نیز به پرستار بدهند.

 

ویژگی های پرستار در منزل شهریار

نگرانی هایی که بابت ویژگی های پرستار مانند طرز رفتار و برخورد او با بیمار، مهارت ارتباطی، داشتن صبر و حوصله و ... وجود دارد، کاملا طبیعی است. خانواده ها در ابتدای آشنایی با پرستار معیار هایی را برای سنجش او در نظر دارند. تیم هومکا در انتخاب پرستاران مجموعه بسیار سختگیرانه عمل می کند و دائما آن ها را از لحاظ داشتن ویژگی های لازم بررسی می نماید. ویژگی هایی که پرستاران هومکا برای مراقبت از بیماران در منزل شهریار دارند از قبیل موارد زیر است: 

✔ دانش و تخصص در زمینه پرستاری و همچنین تجربه لازم در مراقبت از بیمار، کودک و سالمند

✔ بکار بردن صبر و بردباری بسیار و ایجاد احساس راحتی برای بیمار در حین انجام وظایف خود مانند کمک کردن به فرد برای انجام کارهای خود، انجام امور نظافتی، انجام پیگیری شرایط بیمار به صورت مداوم

✔ ایجاد ارتباط موثر و مفید با بیمار از طریق گفتگو و هم صحبت شدن با او (خصوصا در نگهداری از کودکان)

✔ عدم بروز حتی یک مورد پرخاشگری و برخورد فیزیکی با بیمار

✔ مطمئن بودن از لحاظ اخلاقی و عدم داشتن سوء پیشینه و مشکلات رفتاری

✔ آشنا بودن با اقدامات اولیه مانند تزریق سرم، تنفس مصنوعی، گرفتن نبض و ... 

✔ آگاه بودن از نیاز های بیمار و پاسخ دادن به این نیاز ها از راه مناسب

 

خدمات پرستار در منزل شهریار هومکا

منطقه شهریار از جمله نقاط مورد پوشش هومکا بوده و چنانچه شما ساکن این منطقه می باشید، می توانید برای استخدام یک پرستار باتجربه و حرفه ای برای مراقبت از بیمار خود، بر روی هومکا حساب کنید. هومکا دقت و وسواس بسیاری برای استخدام پرستاران مجموعه به خرج می دهد. افراد واجد شرایط برای این شغل، پس از انجام مصاحبه های متعدد و قبول شدن در آن ها استخدام می شوند. برای ارائه کیفیت هر چه بهتر به هم وطنانمان، عملکرد این پرستاران پیوسته مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. هومکا تلاش می کند تا شرایط مناسبی را برای نگهداری از بیمار در محل شهریار برای شما عزیزان فراهم سازد دیگر هیچ نگرانی و دغدغه‌ای بابت سلامتی فرد بیمار، سالمند و کودک خانواده تان نداشته و از بابت فردی که از آنان مراقبت می کند، اطمینان کامل داشته باشید.
هومکا می کوشد تا با ارائه سایر خدمات درمانی و پزشکی مانند پزشک، تزریق و سرم در محل شهریار، تمامی نیاز های هم وطنان را در حوزه درمان و سلامتی پوشش دهد و به وظیفه خود در قبال حفظ سلامتی ایرانیان جامه عمل بپوشاند. 

 

هزینه پرستار در منزل شهریار 

همان طور که وظایف پرستار در قبال بیمار با توجه به شرایط او مشخص می شود، هزینه خدمات پرستاری در منزل شهریار نیز بر اساس وضعیت بیمار بوده و نمی توان هزینه ی مشخصی را برای آن اعلام نمود. تعیین این هزینه ها به عوامل متعددی وابسته است. از جمله این عوامل می توان به: 

✔ مدت زمان حضور پرستار در کنار بیمار

✔ وظایفی که خانواده بر عهده پرستار گذاشته اند

✔ تقاضای خانواده بیمار برای ماندن بیشتر از زمان تعیین شده

✔ انجام وظایفی خارج از چارچوب وظایف پرستاری که پیش تر به آن اشاره شد

اشاره کرد. برای این که از هزینه پرستار در منزل شهریار آگاهی کامل کسب کنید، کافی است تا با مجموعه هومکا تماس بگیرید و متخصصان ما را در جریان وضعیت و شرایط بیمارتان قرار دهید. سپس منتظر شوید تا متخصصان هومکا موارد را بررسی کرده و هزینه نهایی را به اطلاع شما برسانند.
جلب رضایت مخاطبین و حفظ این رضایت و اعتماد برای هومکا در درجه اولویت قرار دارد. این مجموعه می کوشد تا وظیفه خود را در مراقبت و حفظ سلامتی مردم کشورمان به نحو احسن انجام دهد. هومکا هم اکنون در آغاز سفر خود در راستای بهبود سلامتی و درمان مردم کشور ایران می باشد. این مجموعه در نظر دارد تا خدمات خود را علاوه بر تهران و شهریار در دیگر شهر های کشور مانند مشهد، اصفهان، شیراز و تبریز نیز در آینده‌ای نه چندان دور ارائه دهد. بنابراین در چند سال آینده این مناطق به شهرهای تحت خدمات مجموعه هومکا افزوده خواهند شد. 
چنانچه مایل هستید تا از یک پرستار زبده و دوره دیده در محل شهریار خود برخوردار شوید، همین حالا با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید تا متخصصان ما از شما سوالات لازم را درباره فرد بیمار پرسیده و هزینه آن را تعیین کنند. همچنین می توانید با کلیک بر روی گزینه ثبت رایگان درخواست، سفارش مد نظر خود را برای ما ارسال نمایید.

دسترسی سریع

سوالات متداول

آیا پرستار در منزل نمونه‌گیری را انجام می‌دهد؟
بله. نمونه گیری در منزل برای آزمایش‌های مختلف در منزل، توسط پرستار انجام می‌شود.
نمونه‌گیری برای آزمایش چگونه انجام می‌شود؟
نمونه گیری با توجه به نوع آزمایش می‌تواند خون، مایعات بدن، مدفوع، ادرار و یا قسمتی از بافت باشد.
برای تست کرونا به چه نمونه‌ایی نیاز است؟
برای تست pcr به نمونه ترشحات حلق یا بینی نیاز است.
آیا نمونه‌گیری در منزل توسط پرستار در نتیجه تست آزمایشگاهی تاثیر منفی می‌گذارد؟
نمونه‌گیری در منزل توسط افراد آموزش دیده انجام می‌شود. این افراد در مورد نحوه نمونه گیری، نگهداری از آن و ارسال نمونه به آزمایشگاه آموزش دیده‌اند.
خونگیری برای نوزاد چگونه انجام می‌شود؟
خونگیری از نوزاد معمولا از پاشنه پا انجام می‌شود.

پرسش و پاسخ با پزشک

Loading...
Loading...
دوست دارید درباره فاکتور CBC بیشتر بدانید؟
برای دریافت فایل راهنما، کافیست اطلاعات زیر را وارد نمایید.
request
دانلود فایل
interpretation-icon

تفسیر رایگان CRP

mg/L